اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:‌

امنیت اساسی‌ترین نقش را در برگزاری انتخابات دارد

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: ایجاد امنیت اساسی‌ترین نقش را در برگزاری انتخابات دارد.

امنیت اساسی‌ترین نقش را در برگزاری انتخابات دارد

علیرضا صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جایگاه پلیس در تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به منظور تامین امنیت جامعه ویژه است.

وی با بیان اینکه پلیس در زمینه تامین نظم و امنیت از کارکردهای مناسبی برخوردار است، تصریح کرد: برگزاری انتخابات بزرگترین حادثه سیاسی سال‌جاری محسوب می‌شود.

نیروی انتظامی با تعامل مناسب گام بر می‌دارد

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های ناجا در زمینه تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان با همه توان و در یک زمینه تعامل مناسب، تعریف شده و در این زمینه گام بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد زمینه و بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از ضروریات است، افزود: باید زمینه لازم برای انتخاب فرد شایسته و اصلح فراهم شود.

صالحی ایجاد زمینه مناسب و مطلوب را برای تامین نظم و امنیت مهم ارزیابی کرد و گفت: ایجاد امنیت اساسی‌ترین نقش را در اجرای انتخابات دارد.

وی با بیان اینکه در طول 34 سال گذشته مردم ایران همواره در صحنه حضور دارند، افزود: حضور فیزیکی، با انگیزه و مقتدرانه موجب تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان می‌شود.

حضور پرشور و با نشاط مردم در انتخابات

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم همچون سال‌های گذشته در انتخابات شرکت می‌کنند، یادآور شد: پیش‌بینی‌ها نشان از حضور پرشور و با نشاط مردم در انتخابات است.

وی از تعیین قرارگاه‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های پلیس‌های تخصصی خبر داد و افزود: احکام افراد صادر شده است.

صالحی وجود نظم و امنیت را در تحقق حماسه اقتصادی مهم ارزیابی کرد و گفت: سرمایه‌گذار در جایی که امنیت بیشتری وجود دارد، سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت در جامعه از برنامه‌های پلیس است، افزود: نحوه خدمات‌رسانی نیروی انتظامی استان نشان از تامین امنیت در استان دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تا رسیدن به مطلوب هنوز فاصله است، افزود: نیروی انتظامی همه توان خود را برای تامین امنیت و تحقق حماسه اقتصادی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/73003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول