اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

اجرای صحیح قانون وظیفه مجریان انتخابات است

فرماندار شهرستان دماوند اجرای صحیح قانون را وظیفه مجریان انتخابات دانست و گفت: دست‏اندرکاران برگزاری انتخابات در دماوند، بی‏طرفی را سرلوحه کار خود قرار داده‏اند.

اجرای صحیح قانون وظیفه مجریان انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، سعید افشارنادری امروز در جمع مردم دماوند اظهار کرد: دشمنان از ابتدای شکل‏گیری انقلاب اسلامی در صدد منکوب کردن آن بودند؛ اما با هیچ اقدامی نتوانستند این کار را انجام دهند زیرا پشتیبان ما حضرت امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با رهبری فرزانه و اندیشمند، حافظ نظام اسلامی هستند و مردم با استقامت و پایداری خود تمام توطئه‏ها را خنثی می‏کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند بیان داشت: دشمن با تحریم‏های اقتصادی، فشارهای روانی و تهاجم فرهنگی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی است.

افشارنادری گفت: امسال در شهرستان دماوند، انتخابات شوراهای شهر و روستا، ریاست جمهوری و میان‏دوره‏ای مجلس شورای اسلامی برگزار می‏شود که منشأ امنیت، عزت و سربلندی است.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این عرصه می‏تواند حماسه‏ای دیگر طبق آنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، یعنی حماسه سیاسی را رقم بزند.

فرماندار شهرستان دماوند اجرای صحیح قانون را وظیفه همگان دانست و خاطرنشان ساخت: مجریان انتخابات، اجرای صحیح قانون و بی‏طرفی را سرلوحه کار خود قرار داده‏اند.

افشارنادری تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‏های اخذ رأی، ایجاد فضایی آرام، توجه به قوانین و مقررات انتخاباتی و از همه مهم‏تر انتخاب فرد اصلح از جمله مواردی است که باید مورد توجه مسئولان و دست‏اندرکاران انتخابات و نیز مردم همیشه در صحنه ایران قرار گیرد.

وی به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‏های دولت در شهرستان دماوند پرداخت و افزود: اکنون در فضای اقتصاد مقاومتی به سر می‏بریم و باید نیازهای شهرستان با اولویت‏بندی در نظر گرفته شود.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند به علت همجواری با شهر تهران از قابلیت‏های فراوانی برخوردار است که برای رسیدن به نقطه مطلوب، همت و تلاش مسئولان شهری و شهرستانی را می‏طلبد.

انتهای پیام/2568/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول