اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

طبق تأکید رهبری همه تفکرات و جناح‌ها در انتخابات حضور داشته باشند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اصلی‌ترین خطوط قرمز را مقام معظم رهبری معین کردند و به صراحت فرمودند همه تفکرات و جناح‌ها در انتخابات حضور داشته باشند.

طبق تأکید رهبری همه تفکرات و جناح‌ها در انتخابات حضور داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد بهروز نعمتی در کرسی آزاداندیشی با موضوع حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی در پاسخ به سؤال دانشجویان درباره فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: تفکر مجموعه فراکسیون رهروان ولایت درباره حضور طیف‌های مختلف در انتخابات این است که همه نیروهای نظام در هر لباسی هستند در انتخابات شرکت کنند و این هم نشات گرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: حرف ما این است که آنهایی که در چارچوب نظام و قانون اساسی گام بر می‌دارند، با هر پرچمی که هستند اصولگرا، اصلاح طلب، اصولگرای اصلاح طلب و اصلاح طلب اصولگرا، حضور داشته باشند.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت حضور هر طیف و فردی را در انتخابات یک ظرفیت مهم برای نظام خواند و افزود: ما این حضور را غنیمت می‌شماریم و در چارچوب همین قانون گروه 17 نفره از فراکسیون تشکیل و به دنبال رایزنی با کاندیداهای مختلف است تا گزینه مناسب معرفی شود.

وی ادامه داد: هرکسی مدعی است می‌خواهد برای نظام کاری انجام دهد بیاید کاندیدا شود و از دادن پیغام بپرهیزد و ما در شرایطی هستیم که باید در راستا و چارچوب قانون اساسی حرکت کنیم.

نعمتی همچنین با بیان اینکه هاشمی و خاتمی تاکنون برای کاندیداتوری اعلام آمادگی نکردند، افزود: افرادی که تاکنون اعلام کاندیداتوری کردند از جناح‌های مختلف هستند اما هاشمی و خاتمی هنوز حضور خود را اعلام نکردند و اگر قرار است در انتخابات بیایند باید تکلیف خود را زودتر روشن کنند.

وی با بیان اینکه زمانی که کسی نماینده مجلس و یا رئیس جمهور می‌شود قطعاً با مشکلاتی روبروست و انتقاد نیز وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر هاشمی و خاتمی می‌خواهند در این دریای مواج شنا کنند که قطعاً شناگر خوبی هستند به وسط میدان بیایند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: برخی در ائتلاف‌ها می‌گویند که وضع ما نسبت به دیگری بالاتر است و نفر اول و دوم و غیره است، باید بگویم تاکنون هیچ مؤسسه رسمی ارزیابی و نظرسنجی برای میزان آرا و مقبولیت انجام نداده و هرکس چنین ادعایی دارد فقط به فکر درست کردن کلاه از نمد خود است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین خطوط قرمز را مقام معظم رهبری معین کردند و به صراحت فرمودند همه تفکرات و جناح‌ها حضور داشته باشند، افزود: با توجه به سخنان رهبری تکلیف همه روشن است.

نعمتی در ادامه سخنان خود به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: در انتخاباتی که بیش از 82 درصدی مردم مشارکت داشتند، با کج‌اندیشی‌ها و برخی اتفاقات، تجربه تلخی برای ملت ایران رقم زده شد که می‌طلبد امسال با برنامه‌ریزی مناسب و دقت در انتخابات مشارکت را بیشتر کرده و نگذاریم این تجربه تلخ تکرار شود.

وی همچنین با تاکید بر مشارکت دانشجویان در انتخابات تصریح کرد: دانشگاه به عنوان یک مرکز فکری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و اگر قشر دانشجو فعالانه وارد بحث انتخابات شود قطع به یقین تأثیرگذار است و می‌توانند با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر را برای انقلاب رقم بزنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه باید ارتباط بین دانشگاه و تولید برقرار شود، افزود: ما شرایط و ظرفیت‌هایی برای یک اقتصاد پویا داریم و دانشجویان همان‌گونه که در عرصه‌های علمی موفق بودند در مسائل اقتصادی نیز با تولیدات فکری در زمینه‌های اقتصادی می‌توانند کوشا باشند تا اقتصاد پیشرفت کند.

انتهای پیام/89008/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول