اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

انتخابات جلوه‌ای از اراده ملت برای عمران کشور است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: انتخابات جلوه‌ای از اراده ملت برای سربلندی، عزت و اقتدار هر چه بیشتر نظام اسلامی و عمران و آبادانی کشور است.

انتخابات جلوه‌ای از اراده ملت برای عمران کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله سرلکیان در جمع مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و مشارکت همه جانبه مردم در سرنوشت کشور است که از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: در طول پیروزی انقلاب انتخابات در ایران اسلامی همواره بر پایه اصل عدالت، بی‌طرفی و قانون برگزار شده و انتخابات این کشور سالم‌ترین و پرشورترین انتخابات در بین کشورهای دنیا محسوب می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اهمیت حضور آحاد مردم در انتخابات گفت: تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات اصل بسیار مهمی است که باید مورد توجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

سرلکیان گفت: باید حساسیت و اهمیت حضور در این انتخابات به مردم اطلاع‌رسانی شود، زیرا دعوت به حضور حداکثری مردم یک وظیفه همگانی است.

وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام توطئه‌ها و تبلیغات سوء دشمنان را نقش بر آب می‌کند، بیان داشت: موضوع بسیار مهمی که در انتخابات باید به آن توجه داشت، انتخاب فرد اصلح، کاردان، ولایتمدار، با تجربه، درد آشنا و کارآمد است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی از مدت‌ها قبل خود را برای محک زدن این انتخابات آماده کرده‌اند تا بتوانند از مسائل مختلف آن به نفع خود سوءاستفاده کنند و به همین دلیل حضور حداکثری و آگاهانه در این انتخابات اصل بسیار مهمی است.

انتهای پیام/87005/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول