اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند تاکید کرد

برنامه‌ریزی گسترده‌ بیگانگان برای انتخابات ایران

امام جمعه دماوند با بیان اینکه بیگانگان برای انتخابات ایران برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده‌اند، گفت: غربی‏ها می‏خواهند از انتخابات به عنوان اهرمی برای فشار وارد آوردن بر علیه ملت ایران استفاده کنند.

برنامه‌ریزی گسترده‌ بیگانگان برای انتخابات ایران

حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نقش بیگانگان امروز در این روند این است که بر سیر تحولات جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار باشند؛ به ویژه موقعیتی طلایی یعنی انتخابات را دنبال می‏کنند که همه ما چشم‏انتظار رسیدن و ایجاد حماسه در آن هستیم.

علاءالدینی بیان داشت: در این میان، وزیر امور خارجه انگلیس گفته است که امیدواریم انتخابات اجازه رایزنی درباره مذاکره هسته‏ای را بدهد.

دشمن می‏خواهد از انتخابات همچون تحریم استفاده کند

امام جمعه دماوند تصریح کرد: همه این موضع‏گیری‏ها، ما را به این نتیجه می‏رساند که انتخابات یازدهم ریاست جمهوری علاوه بر ویژه بودن در داخل کشور و مسئولیت عظیم مردم ما برای ایجاد حماسه سیاسی، برای دشمنان هم امروز اهمیت بسیاری دارد.

علاءالدینی افزود: این اهمیت به دلیل تصور آنهاست برای اینکه به زعم خود می‏توانند بر مسائل ایران تمرکز کنند و استراتژی شومشان را پیش ببرند.

وی اضافه کرد: در این زمینه وقتی دقت می‏شود، می‏بینیم که دشمنان راهبردهایشان را معطوف به این کرده‏اند تا از انتخابات اهرمی برای فشار بر ملت ایران فراهم آوردند و از آن، همچون تحریم استفاده کنند.

انتقال شکاف از سیاسی به اجتماعی راهبرد دشمن است

امام جمعه دماوند تصریح کرد: غربی‏ها در هشت ماه از سال 1391 به طور آشکار و بارز اعلام کردند که می‏خواهیم تحریم‏های فلج‏کننده علیه ایران داشته باشیم و امروز هم در حال ادامه این روند به سمت راهکارهایی هستند تا بتوانند ملت ایران را منزوی کنند.

وی گفت: آنها به صراحت بیان می‏دارند که راهکارهایی را پیش می‏گیرند تا ایجاد این اهرم فشار موفقی‏آمیز باشد؛ در عین حال، سیاست‏های ضد ایرانی غرب نیز امروز به چند دسته تقسیم می‏شود.

علاءالدینی اضافه کرد: غربی‏ها زیر سئوال بردن سلامت انتخابات، کاهش مشارکت‏های مردمی در انتخابات، تشدید شکاف در رقابت‏ها، انتقال شکاف از سیاسی به اجتماعی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و دینی از طریق بزرگ‏نمایی مشکلات و تحریم‏ها را در برنامه‏های آینده خود قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: اعتبارزدایی از نهادها و رهبری نظام اولویت دیگر آنهاست؛ دشمنان تلاش دارند تا ضمن بزرگ‏نمایی مشکلات، اگر نارسایی خاصی وجود دارد، نشان دهند که نهادها در آن دخیل هستند.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول