اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

نمایندگان مجلس نگاه ویژه به انتخابات داشته باشند

امام جمعه بوشهر خواستار توجه جدی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به موضوع انتخابات و مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی شد.

نمایندگان مجلس نگاه ویژه به انتخابات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در دیدار با نمایندگان مردم بوشهر و دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اندیشه‌ای به‌روز امسال را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند لذا همه باید به تحقق این شعار کمک کنیم.

وی اضافه کرد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را داریم که همه مسئولان از مسئول اجرایی گرفته تا نمایندگان و مردم همیشه در صحنه باید نسبت به برگزاری باشکوه انتخابات هوشیار باشند.

صفایی بوشهری تصریح کرد: دشمن از مدت‌ها قبل برای این انتخابات برنامه‌ریزی کرده و تلاش می‌کند با تمام توان از این طریق به نظام اسلامی ضربه بزند لذا ضروری است ما نیز هوشیاری کامل برای مقابله با این ترفندها داشته باشیم.

وی گفت: باید زمینه حضور باشکوه و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هر چه بهتر فراهم شود.

صفایی بوشهری گفت: با پیگیری نمایندگان مردم در مجلس زمینه پیشرفت و آبادانی استان با نگاه مقام معظم رهبری در بوشهر محقق خواهد شد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تسریع در امدادرسانی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: با توجه به شروع فصل گرما و در پیش بودن ماه مبارک رمضان هر چه سریع‌تر باید امکان اسکان موقت با سطح رفاه قابل قبول مردم مهیا شود و در یک مقطع میان‌مدت با مناسب‌ترین وضعیت خانه‌های مردم ساخته و تحویل شود.

انتهای پیام/66006/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول