اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سفرهای انتخاباتی قبل از موعد مقرر خلاف قانون است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفرهای انتخاباتی قبل از موعد مقرر در قانون را همگی خلاف می‌دانم و تفاوتی هم ندارد که چه کسی باشد ولی متأسفانه قانون در مقابل این خلاف‌ها مسکوت مانده و این عمل در حال انجام است.

سفرهای انتخاباتی قبل از موعد مقرر خلاف قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید‌حسین صابری ظهر امروز در یک نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد به سؤالات آن‌ها پاسخ داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤالی در مورد سفرهای انتخاباتی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری  احتمال سفر اسفندیار رحیم مشایی به این استان اظهار کرد: سفرهای انتخاباتی قبل از موعد مقرر در قانون را همگی خلاف می‌دانم و تفاوتی هم ندارد که چه کسی باشد ولی متأسفانه قانون در مقابل این خلاف‌ها مسکوت مانده و این عمل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کاندیداهای ریاست جمهوری از رفقای من هستند، افزود: من در بحث انتخابات بسیار حساس هستم و کسی تاکنون نتوانسته از من ایرادی بگیرد.

صابری در پاسخ به سؤالی در مورد انحرافی بودن برخی افراد گفت: اینکه در کشور و در دنیا جریان انحرافی باشد یک چیز طبیعی است و در همه جا وجود دارد حتی در صحرای کربلا هم ما انحراف و جریان انحرافی داشتیم و اینگونه نیست که این انحرافی بودن خاص شرایط فعلی کشور و عده‌ای خاص باشد.

* مهم نیست چه کسی از صندوق‌های رأی بیرون می‌آید

وی جریان انحرافی را در کشور یک اصطلاح سیاسی خواند و ادامه داد: انحراف را باید تعریف کرد تا بر اساس آن اظهارنظر و قضاوت کنیم به طوری که بدانیم هر انحرافی به هر میزانی از آن معیاری که تعیین می‌کنیم، انحراف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه معیار و شاخص من مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: اعتراف می‌کنم با همه تلاشم تا حال 10 درصد حرف‌ها و فرمایشات ایشان را هم اجرا نکردم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خود شما انحرافی هستید یا نه، گفت: من نمی‌دانم انحرافی هستم یا نه ولی همان‌طور که گفتم شاخص و معیار من رهبری است و من حتی 10 درصد منویان و فرمایشات ایشان را هم نمی‌توانم اجرا کنم.

وی تأکید کرد: هر جا هم که انحرافی هست باید اصلاح شود.

صابری در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد:‌ به عنوان مجری انتخابات برایم هیچ فرقی ندارد که چه کسی از صندوق‌های رأی مردم بیرون بیاید ولی به عنوان یک شخص حقیقی برای خودم معیارها و ارزش‌هایی دارم که برای آن‌ها تلاش می‌کنم.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به شائبه کلنگ‌زنی‌ها و افتتاحیه‌هایی در این استان به دست برخی کاندیداهای منتسب به دولت ابراز داشت: هیچ‌گاه اهل کلنگ‌زنی نبودم و در این مدت نیز کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌ای برای کلنگ‌زنی ندارد که نامزدی از انتخابات بخواهد آن را کلنگ‌زنی کند.

وی مشارکت حداکثری مردم را هدف اصلی مسئولان و خواسته مقام معظم رهبری خواند و خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که برای این مهم تلاش کنیم.

انتهای پیام/82005/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول