اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رباط کریم در مجلس:

برگزاری انتخابات حداکثری ضامن سربلندی ایران است

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخاباتی حداکثری و با حضور گسترده مردم به طور قطع ضامن سربلندی و عزت ایران در جهان خواهد بود.

برگزاری انتخابات حداکثری ضامن سربلندی ایران است

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: در دنیای امروز حکومت‌هایی که فاقد حمایت مردمی بوده و نتوانستند از توانمندی و پتانسیل‌های ملت خود بهره ببرند، در جهان از جایگاه مناسبی برخوردار نیستند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر با توسعه ارتباطات و لزوم بهره‌مندی از رأی و نظر مردم در کشورها برای جلوگیری از استبداد و دیکتاتوری، نگاه ملت‌ها به جوامعی که از مردم سالاری بی‌بهره هستند به صورتی است که ارزش و اعتبار چندانی برای این کشورها قائل نمی‌شوند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب علیه ایران اسلامی گفت: در چنین شرایطی کشورهای استکباری به دنبال فرصت‌هایی هستند تا علیه کشورهای دیگر توطئه کرده و اگر حکومتی فاقد حمایت مردمی باشد، در برابر آن‌ها توان دفاع از خود را نخواهد داشت.

وی افزود: به طور قطع اگر مردم ایران در انتخابات‌ مختلف و همچنین عرصه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی حضور نداشتند، تا به امروز توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی علیه ایران نتیجه داده بود.

نکو تأکید کرد: برگزاری انتخاباتی حداکثری، با حضور گسترده مردم ضامن سربلندی و سرافرازی ایران در جهان خواهد بود و اگر می‌خواهیم همچنان در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم، باید شرایط برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنیم.

وی افزود: دشمنان ما نمی‌خواهند انتخابات در شرایطی آزاد، رقابتی، با شکوه و آگاهانه برگزار شود و طبیعی است که برای تحقق هدف خود توطئه‌های مختلفی را طراحی و موانعی را در راه برگزاری انتخابات در ایران ایجاد می‌کنند که باید با این دسیسه‌ها هوشمندانه برخورد کرد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: رسیدن به این هدف نیازمند تهمیداتی است و انتظار داریم که مسئولان هیئت‌های اجرایی و نظارتی به صورتی برنامه‌ریزی کنند که شرایط حضور برای همه مردم در پای صندوق‌های رأی همچون ادوار گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/2302/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول