اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

برخورد قاطع با هرگونه سوءاستفاده از بیت‌المال در انتخابات

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هرگونه سوء استفاده از بیت‌المال در انتخابات در این استان برخورد قاطع می‌شود.

برخورد قاطع با هرگونه سوءاستفاده از بیت‌المال در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست خبری خود به مناسبت‌های مهم گذشته و پیش‌روی سال 92 در سطح ملی اشاره کرد و گفت: در تعطیلات ایام نوروز شاهد رشد گردشگر به این استان بودیم که از ابعاد مختلف قابل تحلیل است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تحلیل خود از میزان گردشگرپذیری استان اذعان کرد: با توجه به میزان گردشگر‌پذیری در سطح ملی باید گفت که می‌توان با چنین فرصت‌هایی استان را به خوبی به ایران معرفی کرد.

وی دومین مناسبت را دوم اردیبهشت‌ماه سال‌روز تاسیس سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت:  با درایت امام راحل این نهاد انقلابی تشکیل شد و پاسداران در ابعاد مختلف و با اقتدار کامل از میهن اسلامی در تمام دوره‌ها دفاع کردند.

صابری پنجم اردیبهشت ماه را روز ویژه و مهمی خواند و گفت: در این روز استکبار جهانی عمق کینه خود را به همگان در صحرای طبس نشان داد که اگر هنوز کسانی باشند که عمق انقلاب و امدادهای غیبی را قبول ندارند همین طوفان شن برای آن‌ها بس است.

این مسئول در ادامه به 11 اردیبهشت‌ماه ولادت حضرت زهرا «س» و 12 اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت معلم شهید استاد مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: این روز که به عنوان روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن نامگذاری شده، امروزه در جامعه ما ولایت‌مداری حضرت زهرا «س» زبانزد خاص و عام بوده و زنان جامعه کنونی با الگو پذیری از حضرت زهرا «س» می‌توانند نقش مهمی در سطح جامعه ایفا کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سه انتخابات مهم آینده در سطح کشوری و استانی را مهم برشمرد و بیان کرد: این انتخابات اثرگذار مصداق حضور مردم در صحنه بوده و اقتدار مردم و دفاع از ارزش‌ها را به جهانیان ثابت خواهد کرد و این حضور الگو سازی مهمی برای کشورهای جهان است. 

صابری اذعان کرد: این‌که چه کسی به عرصه انتخابات وارد می‌شود و یا چه کسی رئیس‌جمهور می‌شود، مهم نیست؛ حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است؛ استکبار می‌خواهد یک رای کم‌تر به صندوق‌ها انداخته شود و دنبال این است که به عناوین مختلف باعث عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای شود.

ممنوعیت استفاده از اموال دولت در انتخابات 92

وی با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات 24 خرداد 92 یادآور شد: با دلایلی که دشمنان برای عدم حضور مردم در صحنه دارند هر کس به هر طریقی که می‌تواند مردم را به شرکت در این روز و خلق حماسه سیاسی دیگر دعوت کند؛ چرا که معتقدیم هر رای که به صندوق انداخته شود تیری به قلب استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام است.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که باید به هر نوعی مردم را به پای صندوق‌های رای آورد و با تاکید به کلیه مدیران، مسئولان و کسانی که دستی بر آتش دارند، اذعان کرد: به گونه‌ای به مردم خدمت کنیم که با اعتماد پای صندوق‌های رای حاضر شوند و همچنین به عنوان متولیان حفاظت از بیت‌المال اجازه هرگونه سوء استفاده از بیت‌المال در انتخابات داده نشود.

اولویت کاری با پروژه‌های نیمه تمام مناطق محروم

صابری خاطرنشان کرد: با تأیید شخص مورد نظر برای اداره مملکت زمانی که تغییری ایجاد می‌شود دو نتیجه بیشتر برای کسانی که امروز مسئولیتی دارند، وجود ندارد اول یا فضایی ایجاد می‌شود که تکلیف مدارانه خدمت کرده و سنگربانی را ادامه دهیم یا امکان دارد فرصت فراغت و استراحتی فراهم شود از این رو باید فضایی ایجاد شود به گونه‌ای عمل شود که انگار خبری نیست.

وی عنوان کرد: هر کس مشغول کار و خدمت به مردم باشد که امسال با وجود شرایط ویژه اولویت کاری باید به پروژه‌های نیمه‌تمام در مناطق محروم اختصاص داده شود.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول