اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تأکید کرد

بسترسازی جهت استفاده از ظرفیت‌های چرام در انتخابات

فرماندار چرام با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر بسترسازی جهت استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان در برگزاری انتخابات تأکید کرد.

بسترسازی جهت استفاده از ظرفیت‌های چرام در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام ظهر امروز شورای اداری شهرستان چرام با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی، فرماندار چرام، امام جمعه، مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای اداری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در حاشیه این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س) و فرزندشان امام خمینی (ره) اظهار کرد: حضرت فاطمه (ع) در نزد مسلمانان برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان در تمام قرون بوده است و باید با الگوبرداری از هدف خلقت آفرینش در راستای رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

نیکروز با بیان این‌که مقام معظم رهبری امسال را با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند، عنوان داشت: بر همه ما واجب است که فرمان مقام عظمای ولایت را لبیک گفته و هم در عرصه اقتصادی و هم عرصه سیاسی حماسه‌سازی کنیم.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن انتخابات آمادگی کامل شهرستان چرام را جهت برگزاری انتخابات و مهیا بودن بسترسازی برای استفاده از همه ظرفیت‌ها اعلام کرد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام خواستار تلاش و کوشش همه مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم شد و با تأکید بر این مطلب که اگر مدیریت جهادی نداشته باشیم کاری را به پیش نخواهیم برد، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های اداری و اختیارات قانونی در جهت رضایت مردم گام برداریم.

وی افزود: سعی داشته باشیم با تلاش و کوشش بیشتر زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم را در انتخابات فراهم کنیم.

نیکروز در ادامه با اشاره به بحث مستقر شدن ادارات در این شهرستان، یکی از دغدغه‌های مردم را جذب نیروهای ادارات از دیگر شهرستان‌ها دانست و متذکر شد: در خصوص آگاهی بخشی به وظایف اداری، برخی ادارات مستقر می‌شوند که ممکن است نیروها را از دیگر ادارات جذب کنیم اما طبق ساختار قانونی از نیروهای بومی استفاده می‌شود و همشهریان عزیز از این موضوع نگران نباشند.

وی در پایان خواستار در اختیار قرار گرفتن امکانات ادارات جهت خدمت به شهرستان شد و بر تعامل، همکاری، همدلی و وفاق در جهت پیشبرد اهداف شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول