اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان:

ارتقای سطح ایمنی ابنیه عمومی هدف اداره کل استاندارد است

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: ارتقای سطح ایمنی ابنیه عمومی از اهداف اداره کل استاندارد است.

ارتقای سطح ایمنی ابنیه عمومی هدف اداره کل استاندارد است

داوود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل استاندارد استان زنجان با هدف ارتقای سطح کیفی ابنیه عمومی اقدامات مختلفی را در طول سال انجام و بازرسی‌های بسیاری را از این اماکن انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل استاندارد با انجام بازرسی‌های فنی آسانسورهای ابنیه عمومی، از قبیل ادارات و ارگان‌های دولتی، اماکن تجاری، ساختمان پزشکان و بانک‌های استان زنجان نسبت به استانداردسازی آن‌ها اقدام می‌کند، اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون بسیاری از آسانسورهای موجود در سطح استان استاندارد شدند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه ارتقای سطح ایمنی ابنیه عمومی شهر از اولویت‌های کاری این اداره کل است، اضافه کرد: بر همین اساس، فاز نخست این طرح با بازرسی فنی از آسانسورهای نصب شده در اماکن عمومی شهر آغاز شد.

وی در ادامه افزود: در این طرح که با بکارگیری کارشناسان دارای پروانه کارشناسی حقیقی در زمینه نظارت بر اجرای استاندارد در رشته مکانیک (انواع آسانسور و بالابر) انجام شد آسانسورهای مورد استفاده عموم شهروندان از نظر ایمنی تحت بازرسی فنی و کیفی قرار گرفتند.

کارگرزاده خاطرنشان کرد: گزارش عیوب و نواقص و همچنین وضعیت کیفی و ایمنی آسانسورهای مذکور طی مکاتبات رسمی به اطلاع مسئولان ذیربط خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم انتخاب بازرسان کنترل کیفی در زنجان گفت: در این مراسم بازرسان عضو اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان خاطرنشان کرد: این انجمن با هدف ارتقای کیفی صنایع استان از طریق افزایش سطح علمی مدیران کنترل کیفی در تاریخ 21/9/86 تاسیس شده و اکنون با عضویت بیش از 70 نفر از دست‌اندرکاران کیفیت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول