اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی خراسان‎رضوی:

خانه تکواندوی خراسان‎رضوی غیر استاندارد است

رئیس هیئت تکواندو خراسان‌رضوی گفت: خانه تکواندو فعلی استان غیر استاندارد بوده و برگزاری مسابقات در این سالن تمرینی خطرآفرین است.

خانه تکواندوی خراسان‎رضوی غیر استاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمدعلی فاطمی‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نداشتن یک سالن استاندارد برای انجام مسابقات امیدواریم در سال جدید با تخصیص اعتبارات شاهد احداث خانه تکواندوی استان باشیم.

وی افزود: سال گذشته به دلیل عدم اختصاص اعتبار، ساخت خانه تکواندو در مجموعه ورزشی کوثر مشهد میسر نشد که امیدواریم در سال جدید این پروژه عملیاتی شود.

وی با اشاره به نشست شهردار مشهد با روسای هیئت‌های ورزشی در سال گذشته گفت: قول‌های مساعدی نیز از سوی شهردار مشهد برای در اختیار قراردادن سالن و زمین به هیئت تکواندو داده شد که امیدواریم محقق شود.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان‌رضوی با بیان اینکه اولویت ما در سال جدید توجه بیشتر به رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان است، افزود: برگزاری چهار دوره رقابت آزاد تیمی قهرمانی استان در دو بخش آقایان و بانوان در سال جدید در دستور کار قرار گرفته که تمرکز آن بیشتر روی سنین پایه است.

فاطمی‌نسب با اشاره به برگزاری سه لیگ پومسه بانوان و کیوروگی آقایان و بانوان در سال گذشته در استان، اظهار داشت: امسال نیز لیگ‌های پومسه و کیوروگی و مسابقات «هان مادانگ» در هر دو بخش آقایان و بانوان در دستور کار هیئت قرار دارد.

وی با اشاره به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز توسط بانوان استان در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی بانوان کشور در سال گذشته، افزود: یکی از اهداف ما در سال 91 قهرمان پروری در بخش بانوان بود که این امر تا حدودی با حضور نفیسه رنگرززاده و فروغ معاونیان در اردوهای تیم ملی و قرار گرفتن تیم بانوان استان در رده هفتم کشور محقق شد.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان‌رضوی ادامه داد: سال گذشته در بخش آقایان نیز تنها یک مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی کشور کسب شد که با سیاست‌هایی که امسال مد نظر هیئت است، سعی داریم در این بخش نیز به اهداف خود دست یابیم.

فاطمی‌نسب با بیان اینکه در سال جدید فعالیت‌های هیئت در بخش آموزشی نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دوره‌های هماهنگی و استاژ و کلاس‌های مربیگری درجه دو بانوان و داوری درجه یک و دو آقایان نیز در سال گذشته در سطح استان برگزار شد.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول