اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد

برگزاری 13 نفر ساعت دوره‌ آموزشی در زنجان

مدیرکل استاندارد استان زنجان از برگزاری 13 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در زنجان خبر داد.

برگزاری 13 نفر ساعت دوره‌ آموزشی در زنجان

داود کارگرزاده امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سال گذشته دوره‌های آموزشی مختلفی به منظور ارتقای سطح آگاهی مسئولان کنترل کیفیت توسط اداره‌کل استاندارد استان زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت‌بخشی به نظام آموزش مدیران کنترل کیفیت ارتقا کیفی محصولات تولیدی را درپی خواهد داشت، اضافه کرد: سال گذشته 27 دوره آموزشی توسط این اداره‌کل برگزار شد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته 13 هزار و 315 نفر ساعت دوره آموزشی توسط اداره‌کل استاندارد برگزار شد، اضافه کرد: این دوره‌ها در مقایسه با سال قبل از آن 42 درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه 5 هزار و 702 نفر ساعت از این دوره‌های آموزشی با حضور مدیران کنترل کیفی برگزار شد، اضافه کرد: همچنین 3 هزار و 294 نفر ساعت دوره آموزشی نیز با حضور نمایندگان ارگان‌های دولتی برگزار شده است.

کارگرزاده با اشاره به اینکه 4 هزار و 139 نفر ساعت از دوره‌های مذکور با حضور کارکنان اداره‌کل برگزار شد، تصریح کرد: این دوره‌ها تأثیر بسزایی در ارتقای سطح آگاهی حاضران دوره‌های آموزشی داشت.

وی با بیان اینکه با برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور، 128 گواهینامه تأیید صلاحیت مدیران کنترل در استان صادر شد، اضافه کرد: این رقم در مقایسه با سال قبل 52 درصد افزایش داشت که این آمار مؤید کیفیت بالای دوره‌های آموزشی است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پیشرفت و بالندگی هر سازمان به انسان‌های آن سازمان بستگی دارد، افزود: نیروی انسانی کارآمد و با دانش موجب بالنده شدن مجموعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیازمند توسعه و پرورش نیروی انسانی با کیفیت و با صلاحیت نیازمند داشتن نیروهای کارآمد و خلاق است، اضافه کرد: خوشبختانه با دوره‌های آموزشی برگزار شده اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گرفته است.

کارگرزاده در پایان با اشاره به اینکه مدیران کنترل کیفیت به عنوان متولیان عرصه کیفیت بیشتر از سایر کارکنان نیازمند آموزش هستند، ادامه داد: سازمان ملی استاندارد نیز با درک این مهم که آموزش و به‌روزرسانی علمی مدیران کنترل کیفیت تأثیر مستقیمی در کیفیت کالاهای تولیدی دارد، عزم خود را جزم کرده تا با کیفیت‌بخشی به نظام آموزشی مدیران کنترل کیفیت ارتقای کیفی محصولات تولیدی را محقق سازد.

انتهای پیام/73005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول