اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

ارتقای تکنولوژی موجود در اردبیل به استانداردهای جهانی

استاندار اردبیل گفت: سطح تکنولوژی موجود در استان را باید به استانداردهای جهانی برسانیم.

ارتقای تکنولوژی موجود در اردبیل به استانداردهای جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جریان بازدید از طرح تله مترینگ شرکت سهامی آب منطقه‌ای اردبیل اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران و به منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم باید سطح تکنولوژی در استان را به استانداردهای جهانی برسانیم.

وی تصریح کرد: با وجود شیطنت‌های متعدد و مستمر دشمنان، جمهوری اسلامی ایران به توفیقات بزرگی در زمینه‌های مختلف از جمله در حوزه سدسازی دست یافته است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: با روحیه جهادی ملت و تلاش خدمتگزاران آنان در بدنه اجرایی دولت، این روند پرافتخار به ویژه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با شتاب بیشتری ادامه می‌یابد.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود طرح سیستم کنترل تله متری آبرسانی اردبیل را عاملی مؤثر در تقویت حفاظت فیزیکی از تأسیسات آبرسانی اردبیل دانست.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، این طرح امکان صدور فرمان به تمامی تأسیسات مرتبط برای افزایش یا کاهش دبی ورودی و خروجی و نیز قطع و وصل آب را در مواقع لازم فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل با قدردانی از دست‌اندرکاران اجرایی طرح، بر تکمیل سریع آن تأکید کرد.

نیکزاد بیان کرد: در سال حماسه‌آفرینی سیاسی و اقتصادی وظیفه ما است که در نهایت جهاد و مجاهدت بکوشیم، ظرفیت‌های استان در بخش کشاورزی، آب و خاک و سایر حوزه‌ها را ارتقا بخشیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل ادامه داد: ما هرچقدر بر تکنولوژی‌های نوین تکیه کنیم و از آن بهره ببریم، می‌توانیم شاخصه‌های رشد و توسعه همه‌جانبه را به سرمنزل مقصود برسانیم.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای اردبیل نیز در این بازدید طی گزارشی گفت: برای پروژه تله مترینگ شرکت سهامی آب منطقه‌ای اردبیل، تاکنون حدود 65 میلیارد ریال هزینه شده است.

داوود نجفیان افزود: طرح تله مترینگ در ارتقای مراحل تولید، تصفیه، انتقال و توزیع آب آشامیدنی مورد نیاز مردم موثر است.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول