اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شهر اردبیل به 10 ایستگاه آتش‌نشانی نیاز دارد

شهردار اردبیل گفت: شهر اردبیل حداقل به هشت الی 10 ایستگاه آتش‌نشانی با استانداردهای لازم نیاز دارد.

شهر اردبیل به 10 ایستگاه آتش‌نشانی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری پیش از ظهر امروز در مراسم اعطای نشان به نیروهای جدیدالاستخدام سازمان آتش‌نشانی در اردبیل اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی یکی از سازمان‌های مهم و بزرگ شهرداری است.

شهردار اردبیل با اشاره به اهمیت خدمات ارائه شده از سوی کارکنان این سازمان به شهروندان در مواقع ضروری و بحرانی عنوان کرد: اهمیت این مسئولیت‌ها کاملاً برای مسئولان تعریف شده و امکاناتی در حد وسع و توان تامین شده است.

بدری افزود: مدیریت بحران استان نیز تاکنون با کمک از محل اعتبارات حوادث در این راه یار‌ی‌رسان ما بوده است و از طرف مجموعه شهرداری از این حمایت‌ها و همچنین فرماندار و استاندار اردبیل قدردانی می‌کنیم و قطعاً این کمک‌ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

این مسئول از ایثار و فداکاری کلیه پرسنل سازمان آتش‌نشانی قدردانی کرد و گفت: همکاران ما در این سازمان با وجود امکانات نسبتاً کمی که در اختیار دارند با تلاش و از جان گذشتگی خود ایمنی و آسایش را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند و امیدواریم خداوند اجر این عزیزان را عطا کند.

شهردار اردبیل در خصوص تامین تجهیزات سازمان آتش‌نشانی نیز یادآور شد: در برنامه و بودجه سال 92 نیز برای ساخت و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی پیش‌بینی‌های لازم انجام پذیرفته است.

بدری نقیصه احصا شده در سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل در سال جاری با کمک استانداری را بروز‌رسانی و توانمند‌سازی نیروی انسانی در این سازمان بیان کرد و افزود: در سال 90 از طریق آزمون سراسری نسبت به استخدام بیش از 50 نفر در پست‌های آتش‌نشان، راننده آتش‌نشانی و پست‌های اداری اقدام کردیم که بعد از برگزاری آزمون و طی مراحل گزینش نیروهای جدید انتخاب شده و امتحان عملی نیز برای رشته‌های آتش‌نشانی برگزار شد و این نیروها با پشت سر گذاشتن این آزمون دشوار عملی، لیاقت خود را برای فعالیت در این رشته حساس به اثبات رساندند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً نیروهای جدید استخدامی با سختی‌ها و حساسیت‌های این رشته آشنا هستند اما تجربه برای این عزیزان ثابت خواهد کرد شیرینی و حلاوتی که این رشته دارد از جمله فرصت نجات جان شهروندان در حوادث و آتش‌سوزی‌ها از سختی‌های آن بیشتر و تأثیرگذارتر است.

شهردار اردبیل ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار نیروهای جدید و تازه نفس روزبه‌روز بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل افزوده شود.

وی همچنین در خصوص توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر نیز بیان داشت: با عنایت‌های استاندار در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح ایستگاه شماره 5 اردبیل در محله استاد شهریار روبروی پاسگاه آرازعلی خواهیم بود و ایستگاه شماره 6 نیز در شهرک کوثر در حال اجراست.

شهردار اردبیل با اشاره به ضرورت فعالیت حداقل هشت الی 10 ایستگاه آتش‌نشانی در شهر اردبیل با توجه به استانداردهای اعلام شده گفت: با اتمام این پروژه‌ها تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی اردبیل به شش ایستگاه خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود اذعان داشت: قطعاً به تجهیز و احداث ایستگاه‌های بیشتر با حمایت مسئولان عزیز استان نیاز خواهیم داشت و با تکیه بر توان داخلی مجموعه شهرداری نیز پیش‌بینی کردیم امسال نسبت به تجهیز بیشتر ایستگاه‌های موجود اقدام کنیم.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول