اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت می‌گیرد

شرکت 50 نفر در دوره آموزشی آشنایی با الزامات استاندارد تجهیزات شهربازی

معاون فنی اداره کل استاندارد همدان از برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با الزامات استاندارد تجهیزات شهر بازی» (استاندارد 8987) در همدان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود 50 نفر در این دوره شرکت کنند.

شرکت 50 نفر در دوره آموزشی آشنایی با الزامات استاندارد تجهیزات شهربازی

محمد هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزار دوره آموزشی آشنایی با الزامات استانداردهای ملی وسایل تفریحی شهر بازی اظهار داشت: علاوه بر این مهم موضوع آموزش اپراتوری و مهارت‌های لازم به افراد مرتبط با تجهیزات بازی نیز ارائه می‌شود.

به گفته وی این سمینار یک روزه آموزشی به منظور آشناسازی متولیان امر صدور مجوزهای تأسیس شهر بازی‌ها، متصدیان مراکز تفریحی و همچنین بهره‌برداران مراکز تفریحی با موضوع استانداردهای ملی انجام می‌شود.

معاون فنی اداره کل استاندارد استان همدان تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود تعداد 50 نفر در این دوره آموزشی شرکت و از آموزش‌های لازم برخوردار شوند.

وی اخذ گواهی ایمنی برای تجهیزات شهربازی را مستلزم شرکت در این دوره آموزشی دانست و ابراز داشت: با این تفاسیر مدیران شهر بازی ها و مسئولان فنی باید در این دوره شرکت داشته باشند.

هاشمی برگزاری این دوره را رایگان خواند و افزود: افرادی که به هر دلیل در این دوره آموزشی شرکت نکنند باید نسبت به طی دوره با صرف هزینه و در خارج از استان اقدام کنند.

وی در پایان سخنانش برخورداری از آموزش‌ را لازمه پیشبرد بهتر امور دانست و بر لزوم توجه به این مهم تأکید کرد.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول