اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت کرمان عنوان کرد

نبود پیست استاندارد مشکل اصلی اسکیت کرمان / افزایش اجناس تقلبی در بازار اسکیت

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کرمان با بیان اینکه نبود پیست استاندارد بزرگ‌ترین مشکل اسکیت کرمان است، گفت: متأسفانه در حال حاضر اجناس تقلبی در بازار اسکیت رو به افزایش است.

نبود پیست استاندارد مشکل اصلی اسکیت کرمان / افزایش اجناس تقلبی در بازار اسکیت

حسین صداقت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: برای استانی که در کشور صاحب بیشترین تعداد تیم در برگزاری لیگ استانی است، مشکل نبود پیست استاندارد یک ضعف بزرگ است و ما باید با همت مسئولان ورزش استان در سال جدید اقدامات لازم را برای رفع این مشکل به کار گیریم.

وی افزود: سال گذشته لیگ اسکیت استان را با حضور 17 تیم برگزار کردیم که از این تعداد 9 تیم را خانم‌ها و هشت تیم را آقایان تشکیل دادند که این آمار برای یک استان در کشور بی‌سابقه است و در حال حاضر یک‌هزار و 500 ورزشکار بیمه شده، 70 مربی و حدود 20 داور زیر نظر این هیئت در شهر کرمان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کرمان  به افزایش اجناس تقلبی رشته اسکیت و با کیفیت پایین در بازار اشاره کرد و افزود: این مسئله سلامت ورزشکاران و افراد مبتدی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، خانواده‌ها باید قبل از خرید اجناس مورد نیاز خود برای حضور فرزندانشان در رشته اسکیت با مربیان باشگاه‌ها مشورت کنند تا با صرف نظر از خرید اجناس غیر استاندارد از مصدومیت فرزندان خود جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه پایه‌گذار اسکیت در استان کرمان هستم، گفت: عشق و علاقه‌ای که اسکیت در من ایجاد کرد، موجب شد تا تمام توانم را برای موفقیت در این ورزش به کار گیرم.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کرمان اظهار داشت: قهرمانی‌های بلامنازع در استان کرمان، حضور در اردوهای مختلف تیم‌های ملی اسکیت کشور و عنوان مدرسی فدراسیون و کمپ تیم ملی اسکیت کشور همه حکایت از موفقیت و رسیدن به خواسته‌هایی است که با اسکیت به دنبال آن بودم.

وی افزود: فعالیتم در رشته اسکیت را از نوجوانی آغاز کردم، اما با گذشت چهار سال از فعالیتم در این رشته حرفه مربیگری را پسندیدم و با حضور در دوره‌های آموزشی به صورت تخصصی و علمی با فن مربیگری این رشته آشنا شدم.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کرمان ادامه داد: در این بین برای آشنایی هر چه بیشتر با علم و دانش روز این رشته و تکمیل دوره‌های مربیگری، دو سال آموزش‌های تکمیلی و تخصصی این رشته را در کشور هندوستان دنبال کردم و اکنون نیز به عنوان مدرس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران و کمپ تیم ملی اسکیت کشورمان مشغول فعالیت هستم.

صداقت‌زاده خاطر نشان کرد: اسکیت رشته ورزشی پرهزینه‌ای است و طرفداران این رشته نیز اقشار خاصی در جامعه هستند، این رشته در کرمان دارای ظرفیت‌های بالایی است و من نیز به عنوان یک مربی به توانایی‌ها و ظرفیت بالای اسکیت‌بازان کرمانی ایمان دارم و معتقد هستم در صورت جذب اسپانسر و ارائه برنامه‌ریزی بهتر، اسکیت‌بازان کرمانی توانایی قرار گرفتن در جمع برترین‌های ایران را دارند.

انتهای پیام/80011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول