اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد استان همدان تأکید کرد

لزوم تخصصی شدن گمرکات در همدان / بسترسازی برای افزایش درآمد

مدیر کل استاندارد استان همدان با تأکید بر لزوم تخصصی شدن گمرکات در استان گفت: این مهم زمینه افزایش درآمدزایی در استان همدان را موجب می‌شود.

لزوم تخصصی شدن گمرکات در همدان / بسترسازی برای افزایش درآمد

فرهاد تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر اینکه باید به سمت تخصصی شدن گمرکات استان رفت، اظهار کرد: این مهم زمینه‌ساز تقویت بخش صادرات و واردات می‌شود.

وی با بیان اینکه گمرک استان باید به سمت تخصصی شدن در واردات پیش رود، ادامه داد: ابتدا باید طی یک طرح پژوهشی تخصص‌های موجود در استان را به خوبی شناخت و ضمن توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها به دنبال ایجاد یک گمرک تخصصی در استان بود.

مدیرکل استاندارد همدان برخورداری از یک گمرک تخصصی را در گرو ایجاد ابزارهای فنی لازم دانست و ابراز کرد: این ابزارهای فنی می‌توانند کارشناسان متخصص گمرک به اضافه آزمایشگاه‌هایی باشند که اداره کل استاندارد باید تجهیز کرده و در این گمرکات مستقر کند.

وی افزایش درآمدزایی برای استان را نخستین مزیت تخصصی شدن گمرک دانست و گفت: با اجرایی شدن این مهم زمینه جلب و جذب بیشتر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیز فراهم می‌شود.

تیموری افزود: در این راستا اداره کل استاندارد همدان آمادگی لازم را دارد که آزمایشگاه همکار با تجهیزات کامل را در گمرک همدان مستقر کند.

وی تأکید کرد: البته قبل از اجرایی شدن این مهم، گمرک باید طی یک طرح تحقیقاتی نیازسنجی کرده تا مشخص شود در چه زمینه‌های تخصصی باید وارد عرصه فعالیت شد.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول