اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا:

فضاهای آموزشی باید به سمت هوشمند‌سازی حرکت کنند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: فضاهای آموزشی باید به سمت هوشمند‌سازی حرکت کنند تا نظام آموزشی مستحکمی داشته باشیم.

فضاهای آموزشی باید به سمت هوشمند‌سازی حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی‌اصغر رجبی‌سگز‌آبادی در جشنواره بزرگ خیران مدرسه‌ساز شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه مدیریت‌های مدارس باید در زمینه سیاست‌های تحولی در نظام آموزشی و پرورشی اقداماتی را داشته باشند، اظهار داشت: تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی جزو برنامه‌های مهم آموزش و پرورش برای ارتقای سطح کیفی مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: امر هوشمند‌سازی جزو اقداماتی است که همراه با تجهیز مدارس دنبال و پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز برای دست‌یابی به بهترین و کامل‌ترین فضاهای آموزشی لازم است توسعه هوشمند‌سازی جدی گرفته شده و آموزش‌ها با رویکرد هوشمند‌سازی ارائه شود.

این مسئول ادامه داد: همکاری دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و در رأس تمام آن‌ها فرماندار شهرستان و از سویی دیگر شورای آموزش و پرورش در امر گسترش مشارکت‌های خیران مهم و اثرگذار بوده است.

رجبی‌سگز‌آبادی اذعان داشت: در عرصه گسترش خیران مدرسه‌ساز مشارکت دستگاه‌های مختلف مهم ‌است و همکاری این عزیزان سبب توسعه امر مدرسه‌سازی می‌شود.

وی برگزاری موفق جشنواره‌های مربوط به خیران مدرسه‌ساز طی ادوار مختلف در شهرستان بویین زهرا را مهم ارزیابی کرد و متذکر شد: امیدواریم با تلاش تمام مسئولان شاهد جذب اعتبار بیشتر خیران و نوسازی مدارس فرسوده این شهرستان در روستاها و مناطق محروم باشیم.

انتهای پیام/77005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول