اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

بررسی مشکلات آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور وزیر

استاندار بوشهر از بررسی مشکلات فرهنگی و آموزشی این استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در هفته جاری خبر داد.

بررسی مشکلات آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور وزیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در جمع مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش در هفته جاری به استان گفت: در این سفر مسائل و مشکلات فضاهای آموزشی به ویژه مشکلات مناطق زلزله‌زده دشتی بررسی و راهکارهای لازم برای حل مشکلات آسیب دیدگان ارائه می‌شود.

حسنوند با تاکید بر تدوین خواسته‌ها و نیازهای آموزشی در استان افزود: در سفر حاجی بابایی به استان لازم است برنامه ریزی مدونی برای ارائه کمبودهای واحدهای آموزشی استان، مشکلات زلزله زدگان و مناطق محروم تدوین شود تا این استان حداکثر بهره از این سفر ببرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش در همایش خیرین مدرسه ساز استان نیز شرکت می‌کند، تاکید کرد: لازم است این همایش با پوشش رسانه‌ای ملی و استانی برگزار شود تا بتوان از این طریق خیرین دیگر نقاط کشور را برای سرمایه گذاری و مشارکت در امر ساخت مدرسه در نقاط مختلف استان جلب کرد.

حسنوند با بیان اینکه اکنون برخی از دانش آموزان نقاط محروم استان از کمبود فضای آموزشی رنج می‌برند، تصریح کرد: در سفر وزیر آموزش و پرورش، آشنایی وی با مشکلات آموزشی دانش آموزان برخی نقاطی که چند شیفته از مدرسه استفاده می کنند ضروری است چرا که اثرات قابل توجهی در افزایش  اختصاص اعتبارات ملی در امر ساخت فضای آموزشی در پی‌خواهد داشت.

وی گفت: در سفر وزیر به استان، وی به منطقه زلزله‌زده سفر می‌کند تا ضمن بازدید از این مناطق و آسیب‌های زلزله‌زدگان نسبت به رفع مشکلات آنان گام بردارد.

وی به لزوم راه‌اندازی مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش‌آموزان به ویژه دانش آموزان آسیب دیده از زلزله تاکید کرد و افزود: ارتقاء علمی دانش آموزان استان برای افزایش قبولی‌های کنکور با رتبه بالا در دانشگاه‌های دولتی و افزایش استخدامی‌های آموزش و پرورش درسطح مربیان تربیتی و قرآنی باید در این سفر مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول