اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد صورت می‌گیرد

افتتاح نخستین مرکز آموزشی تخصصی ام.آر.آی قلب و عروق در کشور

دبیر علمی نخستین کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیرتهاجمی قلب و عروق گفت: همزمان با برگزاری کنگره تصویربرداری، نخستین مرکز آموزشی تخصصی ام.آر.آی قلب و عروق ایران نیز در بیمارستان قائم افتتاح می‌شود.

افتتاح نخستین مرکز آموزشی تخصصی ام.آر.آی قلب و عروق در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، زهرا علیزاده ثانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در محل شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیرتهاجمی قلب و عروق برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کنگره شش نفر از اساتید برجسته و مطرح قلب و عروق را از دیگر کشورها دعوت کرده‌ایم.

علیزاده ثانی با بیان اینکه این کنگره در چهار محور اصلی و بنیادی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این کنگره بر چهار محور ام.آر.آی قلب و عروق، سی.تی.اسکن قلب و عروق، اکو پیشرفته قلب و عروق و اکو سه بعدی جنین و اسکن هسته‌ای برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کنگره در نخستین دوره برگزاری خود میزبان بیش از 370 میهمان از اساتید و پزشکان متخصص و فوق متخصص در رشته‌های قلب، داخلی، رادیولوژی، جراحی، اطفال و طب اورژانس است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: این همایش دو روزه در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال جاری در محل تالار هاشمی‌نژاد بیمارستان امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

دبیر علمی نخستین کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیر تهاجمی قلب و عروق ادامه داد:‌ بنا به دلایلی شاهد تاخیر حضور میهمانان خارجی در این کنگره هستیم و از همین حیث در ادامه دو روز همایش، کارگاه‌های تخصصی آموزشی نیز مرتبط با محورهای کنگره برگزار می‌کنیم.

وی از افتتاح نخستین مرکز آموزشی تخصصی ام. آر.آی قلب و عروق ایران همزمان با افتتاح کنگره یاد کرد و اذعان داشت: در نخستین روز کنگره برنامه افتتاح نخستین مرکز آموزشی تخصصی ام.آر.آی قلب و عروق ایران را در بیمارستان قائم داریم.

علیزاده‌ثانی تاکید کرد: تاکنون برای راه‌اندازی این مرکز حدود 400 میلیون تومان هزینه شده است.

دبیر علمی نخستین کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیرتهاجمی قلب و عروق گفت: در نخستین دوره آموزشی خود در این مرکز شاهد حضور 10 نفر از متخصصان و فوق متخصصان این رشته هستیم.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول