اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش انتخابات استان البرز خبر داد

فراهم شدن تمهیدات لازم برای ارائه آموزش‌ها به مجریان انتخابات

مسئول کمیته آموزش انتخابات استان البرز از فراهم شدن تمهیدات لازم به منظور ارائه آموزش‌های لازم به مجریان انتخاباتی در این استان خبر داد.

فراهم شدن تمهیدات لازم برای ارائه آموزش‌ها به مجریان انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اسدیان ظهر امروز در بازدید از ستاد انتخابات کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این راستا دوره‌های آموزشی در دو بخش ویژه کارشناسان حوزه سیاسی و انتخابات و کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این که دوره‌های آموزشی ویژه انتخابات در مجموع شامل پنچ دوره می‌باشد، اظهار داشت: در این دوره‌های آموزشی دست اندرکاران با اصول و قوانین انتخابات، فرایند برگزاری انتخابات، مدیریت و برنامه‌ریزی در برگزاری انتخابات، آگاهی از بسته‌های نرم افزاری و سخت افزارهای مورد نیاز و چگونگی استفاده از آن‌ها در انتخابات آشنا می‌شوند.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان گفت: فعالیت‌های آموزشی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز با دریافت دعوتنامه از وزارت کشور در تاریخ چهاردهم آذرماه سال 1391 و جلسه توجیهی 21 آذر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: پس از حضور در این جلسه، براساس سوابق فعالیت‌های آموزشی انتخابات، دو نفر از نیروهای با تجربه در امر آموزش انتخابات، به ستاد انتخابات وزارت کشور معرفی و در دوره‌های یاد شده شرکت نمودند تا بتوانند به آموزش اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها، هیئت‌های اجرایی، اعضای شعب، کاربران رایانه و سایر عوامل دخیل در امر انتخابات بپردازند.

رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان، یادآور شد: دوره‌های آموزشی انتخابات شامل عناوین آموزشی حفاظت اطلاعات، برگزاری انتخابات رایانه‌ای و آشنایی با قوانین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی کشور می‌شود که از اواخر فروردین ماه در سراسر استان تشکیل و تمامی عوامل دخیل در برگزاری انتخابات ملزم به حضور در این دوره‌ها می‌باشند.

وی تصریح کرد: شبکه رابطین آموزش انتخابات در پنج شهرستان اشتهارد، ساوجبلاغ، کرج، طالقان و نظرآباد شناسایی و ابلاغ هر یک از آنان به همراه ابلاغ مربیان انتخابات صادر شده است.

اسدیان تصریح کرد: در حال حاضر فضای آموزشی، منابع آموزش انتخابات و برنامه‌ریزی آموزشی شهرستان‌ها صورت گرفته و با فرمانداران و مسئولان کمیته آموزش شهرستان هماهنگی لازم به عمل آمده است.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول