اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی خبر داد

آموزش اسکواش در مهدهای کودک خراسان‌رضوی

رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی گفت: تفاهمنامه‌ای با بهزیستی در برای ایجاد شرایط تمرینی مناسب در 10 درصد از مهدهای کودک‌ سطح شهر و تجهیز آنها به ورزش اسکواش مخصوص نونهالان امضا شد که تا قبل از شروع سال تحصیلی امسال، عملی می‌شود.

آموزش اسکواش در مهدهای کودک خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، غلامحسن اصغری اظهارداشت: از اوایل آذر ماه سال گذشته بر اساس ضرورت‌ها و اهداف هیئت اسکواش، برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و میان مدت انجام شد.

وی با اشاره به تلاش هیئت در سال 92 برای مجهز کردن کورت‌های معمولی مجموعه سجاد به امکانات استاندارد، افزود: نصب دیواره شیشه‌ای در کورت‌های روباز مجموعه سجاد و ایجاد فضای تمرینی استاندارد برای تیم بانوان استان قبل از آغاز فصل سرما انجام می‌شود.

رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی تاکید کرد: اولین اولویت امسال آغاز طرح استعدادیابی است که با پایان امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها این طرح در مجموعه ورزشی سجاد آغاز می‌شود.

اصغری با بیان اینکه امسال تیم اسکواش بانوان استان در لیگ دسته یک کشور حضور دارد، اظهار داشت: در راستای توسعه و رشد هر چه بیشتر این رشته ورزشی از بانوان بومی استان در این تیم استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر توسعه این ورزش در شهرستان‌ها افزود: تاکنون شهرستان‌های خلیل‌آباد، گناباد و درگز آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های مربیگری اسکواش در سال جدید اعلام کرده‌اند و با انجام بررسی‌های فنی، در مجموعه‌های ورزشی شهرستان‌های متقاضی، کورت‌های رو باز ایجاد می‌شود.

رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی با اشاره به امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش در سال 91 با هدف گسترش این رشته ورزشی، گفت: بر اساس این تفاهمنامه قرار بود، دوره‌های آموزشی ویژه دبیران مدارس در پایان سال برگزار شود که این امر به دلیل مهیا نبودن فضای مناسب، به سال جدید و پس از ایام امتحانات موکول شد.

اصغری ادامه داد: تفاهمنامه‌ای نیز با بهزیستی در رابطه با ایجاد شرایط تمرینی مناسب در 10 درصد از مهدهای کودک‌ سطح شهر و تجهیز آنها به تجهیزات ورزش اسکواش مخصوص نونهالان امضا شد که تا قبل از شروع سال تحصیلی امسال، عملی می‌شود.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه‌ای با شهرداری در مورد احداث کورت روباز در فضاهای پارک‌هایی که دارای شرایط فنی مناسب هستند، بیان کرد: این تفاهمنامه در مراحل مقدماتی قرار دارد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول