اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی خبر داد

تعهد 54 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز خراسان جنوبی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: در جشنواره مجامع خیران مدرسه‌ساز 54 میلیارد ریال تعهد از طرف خیران مدرسه‌ساز برای استان کسب شد.

تعهد 54 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزار ی فارس از بیرجند، محمدرضا بیکی ظهر امروز در پانزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان جنوبی با بیان اینکه در آغاز دی‌ماه سال گذشته بحث نوسازی مدارس مطرح شده است، اظهار کرد: با تشکیل کمیته‌های هشت‌گانه در استان جشنواره‌های شهرستانی برگزار و تعهد‌های خوبی برای نوسازی مدارس این استان جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال 1.5 برابر سال گذشته تعهد برای نوسازی مدارس جمع‌آوری شود، اذعان داشت: هدف از برگزاری جشنواره‌های خیران مدرسه‌ساز تکریم از خیرانی بوده است که در امر ساختن مدرسه کمک کرده‌اند.

توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی از اهداف برگزاری جشنواره‌ است

مدیرکل نوسازی و تجیهز مدارس خراسان جنوبی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری اینگونه جشنواره‌ها بست و توسعه فرهنگ مدرسه‌‌سازی در جامعه است.

بیکی از وجود پروژه‌های نیمه تمام دولتی در خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: امید است خیران با کمک خیرخواهانه خود در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی کمک کنند.

وی با بیان اینکه در مناطق کم جمعیت و عشایری خراسان جنوبی نیاز به تجهیزات وجود دارد، افزود: برای تهیه تجهیزات ایمنی گرمایشی و خرید کانکس در مناطق کم جمعیت و عشایری استان نیاز به کمک خیران وجود دارد.

برپایی جشنواره مجامع خیران مدرسه‌سازی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی روش مشارکت خیران را در کارهای خیر و انسان دوستانه دو روش دانست و یادآور شد: احداث کامل یک پروژه توسط خیران یکی از روش‌های مشارکت خیران است.

بیگی اضافه کرد: همچنین مشارکت 30 تا 35 درصدی و یا بیشتر برای تکمیل یک پروژه از دیگر روش‌های مشارکت خیران در اجرای یک پروژه است.

 

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال 84 تا خردادماه سال گذشته مجامع خیران مدرسه‌ساز در خراسان جنوبی جشنواره‌هایی را برگزار کردند،‌ متذکر شد: در این جشنواره‌ها 54 میلیارد ریال تعهد از طرف خیران مدرسه‌ساز برای استان کسب شده است.

تحقق 78 درصدی خیران

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه 78 درصد از تعهدات خیران تاکنون تحقق یافته است، گفت: توسط خیران 300 هزار متر زمین واگذار شده است.

بیکی با اشاره به اینکه 142 زن و 177 مرد خیر زمین‌ها را اهدا کرده‌اند، خاطر نشان کرد: همچنین 35 مؤسسه و حوزه در امر مدرسه‌سازی کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/2248/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول