اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی:

بیش از 9 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ستاد ثبت‌نام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از مهر‌ماه در مدارس خراسان جنوبی تشکیل و بیش از 9 هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

بیش از 9 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی علی قاسمی در جلسه کارگروه فرهنگی راهیان نور دانش‌آموزی خراسان جنوبی گفت: بیش از 9 هزار نفر سهمیه این استان در اردوی راهیان نور دانش‌آموزی است.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از مهر‌ماه در مدارس تشکیل می‌شود، تصریح کرد: از تاریخ هفتم تا 12 شهریور‌ماه اقدامات ثبت‌نام و سازماندهی صورت می‌گیرد و برای اعزام به مناطق عملیاتی آماده می‌شویم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: بیش از 75 درصد دانش‌آموزان پسر برای نخستین بار به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اعزام می‌شوند و 83 درصد پسران و 90 درصد دختران نسبت به حضور مجدد در این اردوها اظهار علاقه کردند.

قاسمی گفت: هدف از این اردوها تبیین مسائل فرهنگی بوده و یک اردوی هجرت و خودسازی است و فضاسازی اردوها باید در خانواده، اجتماع و مدرسه صورت گیرد و بیشترین تاثیر این فضاسازی‌ها در خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های راهیان نور در مدارس، خاطره‌گویی دانش‌آموزانی که سال‌های گذشته به این اردوها اعزام شدند، ارسال بروشور برای والدین و پخش پوستر ویژه ثبت‌نام در مدارس از جمله برنامه‌های تبلیغاتی قبل از اعزام به شمار می رود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: در زمان اعزام کاروان‌های راهیان نور در سطح استان از مسئولان شهرستان‌ها، امامان جمعه، فرماندهان سپاه، مدیران آموزش و پرورش دعوت به عمل می‌آید.

قاسمی تصریح کرد: در طول مسیر اردو استفاده از روحانیون و راویان، توزیع بسته‌های فرهنگی، راه‌اندازی کتابخانه سیار در اتوبوس‌ها، ایجاد نمایشگاه کتاب‌های دفاع مقدس، پخش فیلم‌ها و نماهنگ‌های حماسی و برگزاری نمایشگاه عکس شهدا از دیگر برنامه‌هایی پیش‌بینی شده برای اردوهای راهیان نور استان است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول