اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت مدارس بیرجند:

71 مدرسه خراسان جنوبی مشکل بهداشتی دارند

مسئول بهداشت مدارس بیرجند با بیان اینکه 71 مدرسه در خراسان جنوبی با مشکل بهداشت محیط مواجه هستند، گفت: از این تعداد تنها 13 مدرسه رفع مشکل شده است.

71 مدرسه خراسان جنوبی مشکل بهداشتی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حکیمه جلیلی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در طرح ملی مدارس مروج سلامت به بهداشت محیط مدارس اشاره شده که باید در راستای آن دانش‌آموزان آموزش لازم را ببینند.

طرح ملی مدارس مروج سلامت

وی ادامه داد: طرح ملی مدارس مروج سلامت شامل خدمات بالینی، مشاوره‌های بالینی، تحرک دانش‌آموزان و بهداشت محیط است.

مسئول بهداشت مدارس مرکز بهداشت بیرجند با بیان اینکه کمیته‌های مدارس مرکز بهداشت شامل وزارتی، استانی و شهرستانی است، افزود: کمیته شهرستانی در بر گیرنده آموزش و پرورش، فرمانداری و کانون فرهنگی هنری شهرستان می‌شود.

71 مدرسه در خراسان جنوبی با مشکل بهداشت محیط مواجه است

جلیلی با بیان اینکه 71 مدرسه در خراسان جنوبی با مشکل بهداشت محیط مواجه هستند، اضافه کرد: از این تعداد تنها 13 مدرسه رفع مشکل شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بیرجند هم مشکل اساسی را بهداشت محیط مدارس دانست و گفت: در طرح ملی مدارس مروج بهداشت بین استاندارهای وزارت بهداشت با آنچه در حال حاضر در مدارس انجام شده متفاوت است و نیاز به هماهنگی بین‌بخشی دارد.

آغاز طرح جمع‌آوری مواد غذایی فاسد از اردیبهشت‌ماه

مسئول بهداشت محیط بیرجند نیز عنوان کرد: طرح جمع‌آوری مواد غذایی فاسد در چهار مرحله از هفته نخست اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.

حمید‌رضا وداد یادآور شد: سازمان بهشت متقین با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی مواد غذایی فاسد را جمع‌آوری و نسبت به نابود کردن آنها اقدام خواهند کرد.

 انتهای پیام/69015/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول