اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم ملی فوتبال

بانوی فوتبالیست تاکستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

با تشخیص کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان، طاهرخانی بانوی فوتبالیست تاکستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

بانوی فوتبالیست تاکستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بهناز طاهرخانی که در حال حاضر در تیم لیگ برتری فوتسال کاسپین قزوین حضور دارد، در اردوهای قبلی تیم ملی فوتبال کشورمان هم حضور داشته است و به نظر می‌رسد این بانوی فوتبالیست قزوینی با استفاده از انگیزه بالا و نیروی جوانی می‌تواند در این اردو نظر مساعد کادر فنی را جلب کند.

این بانوی فوتبالیست قزوینی در حالی تمرینات خود را از روز گذشته به همراه 30 بازیکن دیگر از سراسر کشورمان زیر نظر کادر فنی از جمله هلنا کاستا سرمربی پرتغالی تیم ملی آغاز کرده است که در حال حاضر لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در تعطیلات 14 روزه خود به سر می‌برد.

در این اردو در حالی 30 ورزشکار حضور دارند که قرار است تیم ملی فوتبال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه سال جاری در بنگلادش برگزار می‌شود، آماده کند.

به هر حال گرچه فوتبال بانوان در قزوین به اندازه فوتسال نتوانسته است جایی برای خود در کشور باز کند، اما به طور قطع حضور بهناز طاهرخانی در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان این نوید را به همراه خواهد داشت که بانوان فوتبال دوست قزوینی می‌توانند انگیزه‌ها و استعدادهای خود را به سمت این رشته ورزشی سوق دهند تا در آینده‌ای نزدیک تعداد نمایندگان بانوی قزوینی در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال کشورمان بیشتر شود.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که در سال‌های اخیر توانسته است حضور در مسابقات برون مرزی را با حفظ حجاب و پوشش کامل اسلامی کسب کند، به طور قطع با برنامه‌ریزی صحیح و منظم می‌تواند در سال‌های آینده با استفاده از مربیان توانمند و با تجربه خارجی اوضاع بهتری را در فوتبال بانوان در سطح آسیا و حتی جهان به دست آورد.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول