اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باشگاه شموشک نوشهر:

مسئولان با شموشک همکاری نمی‌کنند/ 500 فوتبالیست از گردونه خارج شدند

باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر در نامه‌ای به خبرگزاری فارس خواستار تنویر افکار عمومی از طریق این خبرگزاری شده است و گفت: مسئولان با شموشک نوشهر همکاری نمی‌کنند.

مسئولان با شموشک همکاری نمی‌کنند/ 500 فوتبالیست از گردونه خارج شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر در نامه‌ای که در اختیار خبرگزاری فارس در مازندران قرار داده شده است با بیان برخی مشکلات موجود در این باشگاه، خواستار تنویر افکار عمومی از طریق این خبرگزاری شده است.

مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر در این نامه با تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و قلم به ویژه خبرنگاران ورزشی استان مازندران آورده است: باشگاه شموشک نوشهر با فعالیت بیش از دو دهه در امر سازندگی زبانزد همگان است که پس از درگذشت مهندس درویش در میان بهت و حیرت همگان، مسئولان استانی و شهرستانی با بی‌تفاوتی هر چه تمام‌تر حدود 500 نفر از فوتبالیست‌های این باشگاه در رده‌های مختلف سنی را به‌ طور مستقیم از گردونه ورزش نه تنها خارج کردند بلکه بعضا با مخالفت، چوب لای چرخ گذاشتند.

اسماعیل خزایی‌پول افزود: در حال حاضر باشگاه در بحرانی‌ترین و بدترین وضعیت به سر می‌برد و وجود دیون و بدهکاری گذشته، مهندس وحیدپور کلهر با وجود همه مشکلات پا به عرصه در این میدان گذاشت و تیم بزرگسالان شموشک نوشهر در پایان فصل در لیگ دسته سوم کشور در مرحله دوم مشغول فعالیت است. 

خزایی خاطرنشان کرد: مسئولان استان و شهرستان در ابتدای فصل قول مساعد برای واگذاری و احراز مالکیت برای ایشان را تقبل کردند اما در پایان فصل از احراز مالکیت به ایشان خودداری و با کارشکنی و مخالفت، خارج کردن وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: پورکلهر مدیرعامل فعلی باشگاه شموشک نوشهر با نیات خیرخواهانه برای خدمت به ورزش شهرستان نوشهر وارد میدان شد و عزم خویش را جزم و با درایت و دوراندیشی و مدیریت و به‌صورت ریشه‌ای که تداعی‌کننده گذشته باشد، خدمت به جوانان شهرستان و استان را جزو افتخارات خود می‌داند.

مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر اظهار کرد: مدیرعامل فعلی نه تنها متقابلا با تعامل، همکاری، معاضدت و همیاری مسئولان مواجه نشد بلکه موانع و مشکلات بر سر راه خویش را عامل عدم موفقیت برای پیشبرد اهداف بلندمدت خویش می‌داند.

انتهای پیام/86019/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول