اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات برگزاری مسابقات نونهالان

نماینده ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا در رقابت‌های فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا از محل‌ برگزاری این رقابت‌ها، محل اقامت تیم‌ها و زمین‌های تمرینی تیم‌های حاضر، بازدید کرد.

بازدید نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات برگزاری مسابقات نونهالان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از ستاد خبری مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا، دکتر «شامل کامل» به همراه «حسین غضنفری» ناظر داوری این مسابقات که چهارشنبه شب وارد مشهد شدند، همراه با اصغر سهمی، دبیرکل این مسابقات از مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه(ع) و سایر مکان‌های ورزشی که میزبان این مسابقات هستند، بازدید کردند.

این گروه سه نفره همچنین هتل محل اقامت بازیکنان تیم‌های حاضر در مسابقات، غذاهای در نظر گرفته شده و شرایط امنیتی و بهداشتی این محل‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

دکتر «شامل کامل» نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این بازدیدها اظهار داشت: هرچه بیشتر از حضورم در مشهد می‌گذرد به انتخاب فدراسیون فوتبال ایران برای گزینش مشهد به عنوان میزبان این رقابت‌ها ایمان می‌آورم.

وی افزود: خوشبختانه مسئولان ستاد برگزاری و ادارات مختلف این شهر، همه دست به دست هم داده‌اند تا میزبان خوبی برای پنج کشور آسیای میانه باشند و بدون شک این مسئله در نگاه کنفدراسیون نسبت به ایران تاثیرگذار است.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول