اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال الوند همدان:

بی‌توجهی‌ها به فوتبال همدان مرا دلسرد کرده است

مدیرعامل تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه ما به عنوان بخش خصوصی از جیب خود برای فوتبال هزینه می‌کنیم اما در شهر خود غریبیم، گفت: این بی‌توجهی‌ها باعث شده که نسبت به سرمایه‌گذاری در فوتبال دلسرد شوم.

بی‌توجهی‌ها به فوتبال همدان مرا دلسرد کرده است

بهرام یدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برد الوند برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: شرایط تیم در این بازی بسیار خوب بود و بازیکنان بسیار زحمت کشیدند.

وی افزود: اگر بازیکنان کمی دقت می‌کردند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری گسترش را شکست دهیم همچنین داور خط نگه‌دار در چندین صحنه علیه ما پرچم زد و این باعث شد نتوانیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

مدیرعامل تیم فوتبال الوند همدان درباره اخراج مهران جعفری از تیم الوند گفت: این بازیکن در بازی با ابومسلم به علت کم‌کاری از بازی بیرون آمد و بعد از تعویض نیز حرکتی غیر ورزشی را انجام داد که تصمیم به اخراج این بازیکن گرفتیم.

وی درباره صحبت‌های خود درباره کم‌کاری بازیکنان غیر بومی در هفته‌های پایانی اظهار کرد: این موضوع در دست بررسی است.

یدی ابراز داشت: بازیکنان غیر بومی به این علت که اگر تیم به پلی‌آف برسد باید زمان بیشتری در اختیار تیم باشند کم‌کاری کردند که قطعاً به این موضوع به طور مفصل رسیدگی خواهد شد.

وی درباره ادامه سرمایه‌گذاری خود در فوتبال گفت: چند روز گذشته در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری فارس همدان انجام دادم گفتم که قطعاً در فصل آینده با قدرت الوند در لیگ دسته اول حضور خواهد داشت اما صحبت‌های روز گذشته بعضی‌ها باعث شد که دلسرد شوم.

یدی درباره شعارهای هواداران بیان کرد: در این فصل 30 میلیون تومان جریمه هواداران را داده‌ام باید در بین هواداران فرهنگسازی شود البته این موضوع بودار است و عده‌ای آنان را تحریک می‌کنند.

در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال الوند همدان موفق شد با نتیجه یک بر صفر گسترش فولاد تبریز را شکست دهد، الوند در پایان لیگ دسته اول فوتبال در رتبه چهارم گروه الف با 43 امتیاز قرار گرفت.

همچنین گسترش فولاد تبریز با 50 امتیاز به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول