اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

پرداخت تنها 20 درصد از دستمزد بازیکنان پاس همدان/فوتبال همدان مشکل سخت‌افزاری ندارد

سرمربی تی فوتبال پاس همدان گفت: این که می‌گویند تیم پاس همدان با 7 میلیارد بسته شده، شایعه‌ای بیش نیست، چراکه بازیکنان تیم ما کمتر از 20 درصد دستمزد خود را دریافت کرده‌اند.

پرداخت تنها 20 درصد از دستمزد بازیکنان پاس همدان/فوتبال همدان مشکل سخت‌افزاری ندارد

امید طیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پیش از دیدار پاس همدان با حریف یاسوجی خود شهرداری در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و در هفته پایانی اظهار کرد: تا این لحظه که در شهر یاسوج و در هفته پایانی با شما صحبت می‌کنم از هفته یازدهم که تیم پاس را از دیگران تحویل گرفته‌ام ریالی پول نه من و نه بازیکنان دریافت نکرده‌ایم.

وی با بیان این‌که بازیکنان این تیم تنها 20 درصد از دستمزد خود را دریافت کرده‌اند، افزود: با این وضعیت نباید انتظار داشت که تیم بتواند در مقابل رقیبان خود شانسی برای حضور در لیگ برتر داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان ادامه داد: حتی من به دوستان خود در باشگاه گفتم که اگر نمی‌توانید حقوق بچه‌ها را بدهید، پاداش‌‌ها را پرداخت کنید که اگر این کار می‌شد، شک نداشته باشید که امروز ما به جای رقیبان به لیگ برتر فوتبال سلام می‌‌کردیم.

طیری با شایعه خواندن هزینه 7 میلیاردی پاس همدان در لیگ آزادگان گفت: این پول‌ها کجاست و چگونه دیده می‌شود که ما آن‌ها را نمی‌بینیم و این حرف‌ها شایعه‌ای بیش نیست، چراکه باشگاه ما برای پرداخت حداقل‌ها هم با مشکل مواجه بوده است.

سرمربی جوان تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: تیم پاس با وجود بهترین ورزشگاه‌ها و همچنین هتل ورزش مشکلی از بابت سخت‌افزاری ندارد، اما آنچه که ما را از اهدافمان دور کرد، نبود پول بود.

طیری افزود: با همه نداری‌ها در رقابت‌های امسال همواره در کورس بوده‌ایم که اگر چنین مشکلاتی پیش نمی‌آمد، شک نداشته باشید امروز سکه حضور در لیگ برتر را به نام تیم پاس همدان ضرب می‌کردند.

وی در پایان گفت: بعد از بازی یادآوران شلمچه و پیش از بازی با استقلال صنعتی بازیکنان به عنوان اعتراض در تمرینات شرکت نکردند که این خود نشان‌دهنده سختی‌های ما در این مسیر در فصل جاری بود.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول