اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کم شدن شانس قهرمانی سپاهان

باخت به داماش کاخ آرزوهای فوتبال اصفهان را در هم ریخت

تیم سپاهان که با شکست ناباورانه برابر داماش گیلان از قهرمانی در لیگ دوازدهم دور شد، باید تمام تمرکز خود را بر روی قهرمانی در جام حذفی بگذارد.

باخت به داماش کاخ آرزوهای فوتبال اصفهان را در هم ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از تساوی سپاهان برابر استقلال که این تیم را یک گام از قهرمانی در لیگ برتر دور کرد، شکست مقابل تیم داماش گیلان نیز کاخ آرزوهای نماینده اصفهان را در هم ریخت.

سپاهان که قهرمانی را در برد در دو دیدار آینده و لغزش احتمالی آبی‌پوشان تهرانی می‌دانست، در شرایطی به دیدار تیم داماش گیلان رفت که در این بازی به پیروزی نیاز مبرم داشت اما در پایان متحمل شکست دو بر یک شد.

طلایی‌پوشان اصفهانی در این دیدار نشانی از یک تیم مدعی نداشته و در نیمه نخست تمام و کمال مقهور بازیکنانی تیم گیلانی شده بودند و در نیمه دوم نیز نتوانستند از 10 نفره شدن حریف سودی ببرند.

با توجه به شکست سپاهان این تیم در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند تا استقلال صدرنشین در صورت برتری برابر فولاد خوزستان یک هفته مانده به پایان لیگ جشن قهرمانی برپا کند.

در حال حاضر شانس قهرمانی سپاهان بسیار کمتر از حد تصور شده و تنها در صورت شکست استقلالی‌ها در دو دیدار آینده و پیروزی در تک بازی باقی مانده در لیگ می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد که احتمال آن بسیار پایین است.

با این حال تیم اصفهانی هنوز هم یک قهرمانی دیگر را پیش رو داشته و در جام حذفی می‌تواند جبران مافات لیگ برتر را داشته باشد.

قهرمانی سپاهان در جام حذفی به طور حتم هواداران این تیم را که از قهرمان نشدن تیمشان در لیگ برتر ناراحت هستند، خوشحال می‌کند و طراوت دوباره‌ای به فوتبال اصفهان می‌دهد.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول