اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران:

تمام مطالبات فوتبالیست‌های نساجی پرداخت می‌شود

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: تمام مطالبات فوتبالیست‌های نساجی تا ریال آخر پرداخت می‌شود.

تمام مطالبات فوتبالیست‌های نساجی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قائمشهر، محمد قنبری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران صبح امروز در کنفرانس خبری باشگاه نساجی در جمع خبرنگاران بیان داشت: زمانی که ما مدیریت تیم نساجی را قبول کردیم این تیم در شرایط بحرانی بسر می‌برد.

وی در ادامه افزود: میزان بدهی باشگاه را در زمان حضورمان یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کردند که پس از بررسی این مبلغ به 3 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: تعهد ما نسبت به پرداخت بدهی همان یک میلیارد و 500 میلیون تومان است و بقیه را قرار شد آقایان عالیشان مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران برنامه‌ریزی کنند.

این مسئول در پاسخ به این سئوال خبرنگاری که چرا لوگوی باشگاه برگرفته از یک باشگاه انگلیس است، بیان کرد: ما در زمان تغییر لوگو به مدت یک ماه این لوگو را به نظرسنجی گذاشتیم و نظر بیشتر هواداران نسبت به این لوگو مثبت بود ولی باز هم نسبت به این مورد تحقیقات خواهیم کرد در صورت لزوم تغییر خواهیم داد.

مالک باشگاه نساجی مازندران در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگاران در ارتباط به پرداخت 15 درصد از قرارداد بازیکنان و زمان بقیه پرداخت قرارداد چه زمان خواهد بود، افزود: ما نسبت به تعهدی که داریم کاملا پایبند هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی از بازیکنان غیربومی تیم را رها کرد‌ه‌اند با تشکر از بازیکنان و کادر فنی تیم اعلام می‌کنم تا چند وقت آینده تمام طلب بازیکنانی که ما را همراهی کرده‌اند را تا ریال آخر پرداخت خواهیم کرد ولی با بازیکنانی که تیم را بدون اجازه رها کرده‌اند از طریق فدراسیون شکایت خود را اعلام کرده‌ایم.

قنبری با تشکر از هواداران در ادامه گفت: از تمامی هواداران باشگاه نساجی تشکر می‌کنم و لیدرهایی که در این مدت زحمات زیادی کشیدند و با باشگاه قرارداد داشته‌اند هم همانند بازیکنان قراردادشان را پرداخت خواهیم کرد.

وی درباره انتخاب سرمربی فصل بعد باشگاه نساجی اعلام کرد: با چند گزینه سرشناس جلسه‌ای ترتیب دادیم ولی تمام سعی‌مان این است که یونس گرائیلی را حفظ کنیم البته فصل بعد تمام سعی‌مان را برای جذب بازیکن بومی خواهیم کرد تا دچار چنین مشکلی که این فصل داشته‌ایم نشویم.

انتهای پیام/86017/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول