اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فوتبالیست‌های صنعت ساری هم باختند و هم کتک خوردند

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری پس از باخت تیمش مقابل نفت و گاز گچساران گفت: بازیکنان و تماشاگران حریف مهمان‌نواز خوبی نبودند.

فوتبالیست‌های صنعت ساری هم باختند و هم کتک خوردند

علی اصغر یمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برد و باخت برای تیم ما در این بازی اهمیتی نداشت اما تیم ما فقط برای انجام فوتبال پاک به گچساران رفت.

وی با اشاره به اینکه شرایط جدول طوری بود که چهار تیم شانس صعود داشتند، افزود: برای اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید، بازیکنان را برای انجام این دیدار آماده کردیم.

مدیرعامل فوتبال صنعت ساری در ادامه ابراز داشت: با توجه به اینکه این بازی برای تیم مهم نبود اما بازیکنانم با تمام وجود برای پیروزی به میدان رفتند.

یمینی با انتقاد از میزبانی بسیار ضعیف تیم میزبان اظهار داشت: این رسم مهمان‌نوازی یک باشگاه نیست که هم پیروز بازی باشی و هم در آخر بازیکنان تیم مهمان را به باد کتک بگیری.

وی تصریح کرد: بازیکنان و تماشاگران حریف به جای جشن قهرمانی و صعود تیمشان به لیگ دسته اول کشور، بازیکنان و کادر فنی تیم ما را کتک زده و بچه‌ها از ترس جان خود تنها از خود دفاع می‌کردند.

یمینی از زخمی شدن چند بازیکن و مربی خود در زد و خورد با بازیکنان گچسارانی خبر داد و اظهار داشت: به طور حتم ناظر فدراسیون و همچنین داور بازی باید درگیری‌های پایان بازی بازیکنان گچساران را به فدراسیون گزارش دهند.

مدیرعامل فوتبال صنعت ساری از عدم امنیت بازیکنان تیمش در این بازی خبر داد و گفت: نمی‌دانم اعتراض را پیش کدام ارگان داشته باشم که در بازی به این مهمی فقط 10 مامور نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور داشتند.

یمینی در پایان با اشاره به اینکه صنعت ساری بهترین فرصت صعود را در این فصل از دست داد، افزود: تیم در فصل آینده با قدرت بسته خواهد شد و با حمایت مسئولان به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می‌کند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال صنعت ساری در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه 28 فروردین با یک گل مغلوب میزبان خود نفت و گاز گچساران شد.

با این نتیجه بدست آمده در پایان لیگ نفت و گاز گچساران با 46 امتیاز به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد و صنعت ساری با 40 امتیاز در رده ششم جای گرفت.

انتهای پیام/86005 /ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول