اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی با تبریک صعود شهرداری تبریز به لیگ برتر:

حضور 3 تیم فوتبالی در لیگ‌برتر نشان از استعداد تبریزی‌هاست

استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک صعود تیم فوتبال شهرداری تبریز به لیگ برتر گفت: حضور همزمان سه نماینده خوب استان بعد گذشت بیش از 15سال در سطح اول فوتبال کشور نشان از آینده‌ای درخشان برای این رشته ورزشی دارد.

حضور 3 تیم فوتبالی در لیگ‌برتر نشان از استعداد تبریزی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی با صدور پیامی که رونوشت آن در اختیار فارس قرار گرفت، حضور سومین تیم از این استان در لیگ برتر فوتبال کشور را نشان از ظرفیت بالای استان در این رشته ورزشی و همچنین فرهنگ فوتبال دانست.

وی افزود: حضور همزمان سه نماینده خوب استان بعد گذشت بیش از 15 سال در سطح اول فوتبال کشور نشان از آینده‌ای درخشان برای این رشته ورزشی دارد که امیدواریم به درخشش این تیم و زمینه حضور بازیکنان مستعد در تیم ملی فوتبال ایران از خطه آذربایجان شرقی منجر شود.

علیرضابیگی اظهار کرد: در این میان آنچه ماندگار خواهد بود رعایت اخلاق ورزشکاری و منش پهلوانی است که مجموعه بازیکنان، مربیان، دست اندرکاران، طرفداران و تماشاگران فوتبال آن را رقم می‌زنند و از این حیث همواره تیم‌های استان در کنار مردم ورزش دوست به لحاظ ارزش‌های اخلاقی و حرفه‌ای در کشور زبانزد و الگو بوده‌اند که در فصل آینده نیز این شرایط را محقق خواهند کرد.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول