اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

پاس همدان همیشه در فوتبال ایران بزرگ خواهد ماند

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: برای حفظ آبروی تیم ریشه‌دار پاس همدان و اینکه ثابت کنیم این تیم همیشه در فوتبال ایران بزرگ می‌ماند به میدان می‌رویم.

پاس همدان همیشه در فوتبال ایران بزرگ خواهد ماند

امید طیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: در آخرین هفته از لیگ دسته اول قرار گرفتیم و فصل فوتبالی را کنار تیم پاس سپری کردم که حاشیه بیشتر از متن کنار فوتبال بود و این واقعاً برای آینده فوتبال ایران خوب نیست.

وی افزود: تیم فوتبال پاس همدان دارای سبقه بزرگی است و کار کردن در این تیم برای هر مربی افتخار محسوب می‌شود و حالا که به جز تمام موفقیت‌های ورزشی که این تیم دارد مالک اصلی باشگاه پاس در همدان 8 هزار شهید این استان هستند و این ارزش غیر قابل گفتنی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: از روزی که به همدان آمدم حس کردم برای شهر پدریم باید کاری انجام بدهم و هر کاری که از دست خودم و همکاران در کادر فنی تیم بر آمد انجام دادیم اما فوتبال ایران همیشه حاشیه بیشتر از متن حکمفرماست و در حالی که شایستگی صعود و بازگشت به لیگ برتر را داشتیم از صعود بازماندیم.

به گفته وی تمام امکانات و شرایط برای صعود تیم فوتبال پاس و حداقل به دیدار پلی‌آف وجود داشت اگر مسئولان بیشتر به مسائل مالی پرداخته بودند الان با خیالی راحت و بدون دغدغه خاطر به فکر صعود به لیگ برتر بودیم تا با بی‌تفاوتی به یاسوج سفر کنیم.

طیری با اشاره به برد شیرینی که هفته گذشته برابر تیم راهیان کرمانشاه به دست آورد ادامه داد: هفته گذشته یکی از بهترین بازی‌های تیم پاس را در همدان شاهد بودیم و با وجود اینکه حساسیت این بازی بسیار برای هر دو تیم بالا بود با غیرت و انگیزه متفاوتی که از بازیکنان سراغ داشتیم موفق شدیم با حساب دو بر یک پیروز میدان شویم.

وی اضافه کرد: با اعلام حکم عجیب فدراسیون و کمیته انضباطی برای تیم برق شیراز کاملاً امیدها تیم‌ها در صدر جدول گروه ب بعد از هفته 25 از دست رفته و بازی برابر تیم شهرداری یاسوج برای ما فقط حیثیتی محسوب می‌شود و برای دفاع از آبروی فوتبال همدان به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: نام بزرگ تیم فوتبال پاس و افتخار نام پایتخت تاریخ و تمدن که همراه پاس همدان بوده باعث شده تا با عزت و تا آخرین هفته از هدفی که داریم دست نکشیم و با شرافت و غیرت تک‌تک بازیکنان برای برد به یاسوج می‌رویم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی اینکه برای فصل بعد با تیم پاس همکاری خواهد کرد یا خیر؟ افزود: روزی که برای امضای قرارداد به همدان آمدم برای رشد و بالا بردن نام و فوتبال و ورزش همدان هر کاری را توانستم انجام دادم و قراردادی که امضا شده یک سال و نیم است قطعاً سال آینده با نظر مدیران ارشد باشگاه تیمی را با سلیقه خودم می‌بندم تا با یاری خدا و حمایت مسئولان و مردم لیگ برتری شویم.

طیری در مورد بازی با شهرداری یاسوج گفت: احمد تقوی، لفته حمیدی و چند بازیکن اصلی خود را همراه نداریم و قصد و هدف کادر فنی بر این است که در آخرین بازی از بازیکنانی که کمتر به خدمت گرفته شدند استفاده شود.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار پاس همدان با شهرداری یاسوج سه‌شنبه 27 فروردین ماه ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی یاسوج برگزار خواهد شد که بر این اساس اعلام پیمان فرخی‌مهر داور وسط، بهروز برون و رضا قیم کمک داور ایمان کهیش داور چهارم قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و همچنین نظارت این دیدار بر عهده عبدالرسول استادزاده است.

تا یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) تیم‌های فوتبال شهرداری یاسوج و پاس همدان با کسب 42 امتیاز مساوی به ترتیب در مکان‌های سوم و چهارم قرار دارند و به دلیل تفاضل گل 12 و شش مثبت همسایه جدولی هستند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول