اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

خطر دوپینگ در لیگ دسته اول فوتبال ایران نگران کننده است

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خطاب به مسئولان گفت: خطر دوپینگ در لیگ دسته اول فوتبال کشور نگران کننده است.

خطر دوپینگ در لیگ دسته اول فوتبال ایران نگران کننده است

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه کار کردن در لیگ دسته اول فوتبال بسیار سخت‌تر از لیگ برتر است، اظهار داشت: در لیگ برتر کمتر کسی انتظار قهرمانی از برخی تیم‌ها را دارد ولی در لیگ دسته اول همه انتظار دارند که تیم‌ها به رده بالاتر صعود کنند.

وی با اشاره به مشکلات پاس همدان در این فصل گفت: اگر مشکلات مادی اجازه می‌داد اکنون تیم ما یکی از تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر بود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان به رقم‌های هزینه شده این تیم اشاره کرد و گفت: باور کنید بازیکنان تیم ما نجابت به خرج دادند و همه چیز را تحمل کردند و به عقیده من نتایج با توجه به هزینه‌ها بسیار خوب بود.

رمضانی ادامه داد: اینکه عده‌ای شایعه می‌کنند تیم پاس رقم‌های نجومی خرج کرده تنها یک شایعه است و رقم هفت میلیارد تومان عنوان شده از همین جنس است.

وی با بیان اینکه سر جمع کمتر از 1,5 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است، افزود: بازیکنان حرمت ما و باشگاه را نگه داشته‌اند و به خاطر رفاقت به کار خود ادامه داده‌اند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان به مشکلات لیگ دسته اول فوتبال کشور در این فصل هم گریزی زد و گفت: وظیفه من نیست که از داوری صحبت کنم ولی از باب نصیحت می‌گویم که داوری‌ها ضعیف بود.

وی یکی دیگر از مشکلات در این رده از فوتبال کشور را مربوط به دوپینگ دانست و گفت: قصد برچسب زدن به کسی را نداریم ولی شائبه آن هست که در این رده خطر دوپینگ وجود داشته باشد از این رو مسئولان وظیفه دارند برای حفظ این جوانان مراقبت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

رمضانی لیگ دسته اول فوتبال کشور را با برخی نقاط ضعفی که داشت دارای نقاط قوت هم دانست و گفت: اعلام برنامه‌های 10 هفته از این رقابت‌ها و برگزاری مسابقات در موعد مقرر از امتیازات این دوره از لیگ بود که باید از آقایان محمودزاده و بهروان قدردانی کرد.

وی پاس را تیمی ریشه‌دار دانست که همچنان در فوتبال کشور هنرنمایی خواهد کرد و گفت: برای جاافتادن پاس در همدان در هر حالتی چه آن زمان که نتیجه می‌گیرد و چه موقعی که موفقیتی حاصل نمی‌شود باید تلاش کرد چراکه پاس لوکوموتیو ورزش همدان است. 

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول