اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز:

صعود فوتبال شهرداری موفقیت‌های فوتبال تبریز را تکمیل کرد

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز با بیان اینکه تبریز امروز قطب فوتبال ایران است، گفت: صعود تیم فوتبال شهرداری موفقیت‌های فوتبال تبریز را تکمیل کرد.

صعود فوتبال شهرداری موفقیت‌های فوتبال تبریز را تکمیل کرد

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با صعود تیم شهرداری موفقیت‌های فوتبال تبریز در فصل جاری در رده باشگاهی تکمیل شد و امروز تبریز به عنوان قطب فوتبال ایران شناخته می‌شود.

وی افزود: فوتبال تبریز در روند تکاملی خود  از شاخص‌های موفقیت که امکانات مطلوب، وجود استعدادهای بی‌شمار، حمایت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و داشتن تماشاگران بی‌شمار هستند، بهره‌مند بوده و باید از امتیاز داشتن سه تیم در لیگ برتر جهت تقویت و درخشش بیشتر فوتبال تبریز در مسابقات کشوری و بین‌المللی استفاده لازم را کرد.

دبیری افزود: حضور سه تیم تراکتورسازی، گسترش فولاد و شهرداری تبریز در لیگ برتر زمینه حضور و درخشش بازیکنان تبریزی در مسابقات کشوری را فراهم کرده و در آینده نزدیک شاهد درخشش بازیکنان این منطقه در تیم ملی کشورمان خواهیم بود.

دبیری به پیامدهای مثبت حضور سه تیم در  لیگ برتر اشاره کرد و ابراز داشت: در سال 73 نیز سه تیم از تبریز در رقابت‌های کشور حضور داشتند که ضمن پویایی فوتبال منطقه، بسیاری از بازیکنان فوتبال تبریز همانند کریم باقری، سیروس دین محمدی، برادران خطیبی، علیرضا اکبرپور، اسماعیل حلالی، ستار همدانی، یونس باهنر و .... به تیم ملی راه یافته و با درخشش خود زمینه موفقیت های تیم ملی  ایران را فراهم کردند.

عضو  شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز ضمن توجه به ورزش همگانی و توسعه آن در میان تمامی شهروندان و تقویت زیرساخت‌های ورزش این شهر، از ورزش قهرمانی نیز حمایت لازم را کرده و امروز باید اذعان کرد که بار اصلی ورزش استان بر دوش شهرداری تبریز است.

وی تاکید کرد: بدون قطع حمایت شورای اسلامی شهر تبریز از ورزش  تبریز  ادامه داشته و  باشگاه شهرداری تبریز نیز همچنان هم در ورزش قهرمانی و هم در ورزش همگانی  سرمایه گذاری خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول