اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فوتبال مازندران تیم صعودکننده به جام آزادگان نداشت

پرونده لیگ دسته دسته دوم فوتبال کشور در این فصل بسته شد و از بین چهار نماینده فوتبال مازندران هیچ تیمی به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود نکرد.

فوتبال مازندران تیم صعودکننده به جام آزادگان نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در آخرین هفته از مسابقات لیگ دسته دسته دوم فوتبال کشور از بین چهار نماینده فوتبال مازندران تنها استقلال ساری مقابل حریف پیروز میدان بود اما در مقابل تیم‌های صنعت ساری، نوژن شهرداری نوشهر و دریای محمودآباد به عنوان سه نماینده دیگر فوتبال استان در برابر حریفان شکست خوردند.

تیم فوتبال استقلال ساری که در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر خود در استادیوم شهید متقی میزبان سایپا مهر کرج بود در نهایت در یک بازی پرگل مهمان خود را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد.

این نتیجه در حالی بدست آمد که هر دو تیم استقلال و سایپا برای بقا و حفظ سهمیه به سه امتیاز این بازی حساس احتیاج داشتند.

تیم فوتبال استقلال ساری با این پیروزی با 34 امتیاز با بقا در لیگ در رده نهم جدول ایستاد، اما سایپا مهر کرج با 32 امتیاز در رده یازدهم و به لیگ دسته سوم کشور سقوط کرد.

همچنین تیم فوتبال صنعت ساری که تا هفته گذشته از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور بود و نتیجه این بازی هیچ فرقی برای این تیم نمی‌کرد، در یک بازی خارج خانه در مقابل دیگر تیم مدعی صعود نفت و گاز گچساران با یک گل شکست خورد.

این نتیجه در حالی برای بازیکنان صنعت ساری بدست آمد که در پایان بازی تماشاگران و بازیکنان تیم مهمان رسم مهمان‌نوازی را به عمل نیاورند و بازیکنان و کادر فنی صنعت ساری را کتک زدند.

تیم فوتبال صنعت ساری با این شکست در پایان لیگ با 40 امتیاز در رده ششم قرار گرفت و نفت و گاز گچساران با 46 امتیاز به عنوان تیم نخست به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد.

همچنین دو تیم نوژن شهرداری نوشهر و دریای محمودآباد به عنوان دو نماینده فوتبال استان در این هفته مقابل حریفان حاضر نشدند و سه بر صفر بازنده شدند.

بازیکنان تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر که این فصل 34 امتیاز کسب کردند و حضورشان در لیگ مسجل شده بود در مقابل پرسپولیس گناوه حاضر نشد.

 دریای محمودآباد که در همان ابتدا نیم فصل دوم تنها با هشت امتیاز سقوطش به لیگ دسته سوم فوتبال کشور مسجل شد در هشت بازی مقابل حریفان حاضر نشد.

به گزارش فارس، پرونده لیگ دسته دسته دوم فوتبال کشور در این فصل بسته شد و از بین چهار نماینده فوتبال مازندران هیچ تیمی به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود نکرد.

انتهای پیام/86005‌/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول