اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تعاون استان زنجان خبر داد

اقدامات لازم برای حل مشکلات سایت کارگاهی بانوان زنجان

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اقدامات لازم برای حل مشکلات سایت کارگاهی بانوان زنجان انجام شده که به زودی این مشکلات برطرف می‌شود.

اقدامات لازم برای حل مشکلات سایت کارگاهی بانوان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان استان زنجان با ارائه گزارشی از مصوبات قبلی جلسات کارگروه در مورد سایت بانوان شهرک صنعتی زنجان اظهار داشت: اقدامات لازم برای حل مشکلات مطرح شده در جلسات قبلی انجام شده است.

وی با اشاره به تعطیلی موقت پروژه توسط پیمانکار افزود: دلایلی برای این کار از طرف پیمانکار مطرح شده بود که رفع شده است.

حمیرا قهرمانی تامین منابع مالی برای تکمیل و واگذاری 27 کارگاه را از جمله مصوبات جلسه قبلی کارگروه بانوان اعلام و اضافه کرد: این منابع باید توسط شهرک صنعتی تامین می‌شد.

وی تامین برق کارگاه‌ها و تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل کارگاه‌ها و تحویل واحدهای کارگاهی را از دیگر مصوبات کارگروه عنوان و ادامه داد: تعیین تکلیف اراضی مجتمع و صدور اسناد هم از دیگر مصوبات است.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از حل مشکل صدور مجوز بهداشتی برای واحدهای کارگاهی خبر داد و افزود: ادامه عملیات 33 واحد کارگاهی نیمه‌کاره در دستور کار قرار دارد.

وی از حل مشکل اتصال واحدهای کارگاهی با خطوط مخابرات خبر داد و گفت: این مشکل تا آخر هفته آینده حل می‌شود.

قهرمانی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در مورد مصوبات کارگروه بانوان در مورد سایت تولیدی صنعتی بانوان واقع در شهرک صنعتی تصریح کرد: این سایت همزمان با هفته زن و در 11 اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

در این جلسه مدیر شهرک‌های صنعتی استان زنجان گزارشی از روند اجرایی سایت صنعتی تولیدی بانوان و مشکلات حل شده و باقیمانده ارائه داد.

علی اصحابی، برق و مخابرات را از جمله مسائلی عنوان کرد که باید تا زمان افتتاح سایت کارگاهی بانوان حل شود.

در ادامه کاظمی مدیر عامل شرکت برق استان زنجان از راه‌اندازی موقت پست برق سایت تولیدی صنعتی بانوان تا هفته آینده خبر داد و گفت: تکمیل برق این سایت در آینده انجام می‌شود.

همچنین اکبری‌مقدم نماینده شرکت مخابرات هم از وصل خطوط تلفن سایت کارگاهی بانوان تا آخر هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/73004/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول