اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

پیام ولایت‌مداری شهدای گمنام امروز تجلی یافته است

فرماندار تاکستان گفت: پیام ولایت‌مداری شهدای گمنام امروز تجلی یافته و ملت ایران گوش به فرمان ولی‌فقیه برای تجلی هرچه بیشتر آرمان‌های شهدا و امام‌ راحل است.

پیام ولایت‌مداری شهدای گمنام امروز تجلی یافته است

علی اکبریان در حاشیه تشییع پیکر‌های پاک شهدای گمنام شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با تسلیت شهادت جانسوز حضرت زهرا(س) اظهار داشت: از سال 90 تاکنون در راستای بهره‌مندی از خلوص و معنویت شهدای گمنام جلسات متعددی در شهرستان تاکستان برای میزبانی از شهدای گمنام در یکی از محیط‌های دانشگاهی ترتیب داده‌ایم که به همین منظور دانشگاه آزاد برای این میزبانی مطرح و تعیین شد.

فرماندار تاکستان افزود: با فضل الهی خوشبختانه مردم شهرستان تاکستان امروز افتخار میزبانی دو تن از شهدای گمنام که اخیرا به استان‌های مختلف انتقال داده‌ شده‌اند را داشته و قطعا این میزبانی به یاد‌ماندنی جاودانه می‌شود.

وی با اشاره به جمله بسیار دقیق و حماسی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیرامون دفاع مقدس تصریح کرد: معظم‌له جنگ را به عنوان یک گنج گرانبها که می‌توان اوج ایثارگری‌ها، اخلاق، عدالت‌ورزی و معنویت را از این گنج مهم به دست آورد، تبیین کرده‌اند و شهدای عزیز با شهادت خویش معنویت و برکت را در جامعه آشکار و ماندگار کردند.

فرماندار تاکستان با بیان اینکه امروزه پس از گذشت سالیان دراز شاهد عطرافشانی شهدای گرانقدر در شهر‌ها و مناطق مختلف کشور هستیم، تصریح کرد: هم‌زمانی تشییع پیکر‌های پاک لاله‌ها با سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) که خود بزرگترین شهیده گمنام در دنیا است، توفیقی الهی بوده که نصیب مردم ولایت‌مدار و متدین شهرستان تاکستان شده است.

اکبریان ادامه داد: از خداوند متعال خواستاریم تا این شهدای گمنام را در ایام پرفضیلت با بی‌بی دو عالم محشور کرده چراکه پیام تمام شهدای گمنام در تمامی اعصار پیام دلاوری، ایثارگری، و ولایت‌مداری است.

وی با تأکید بر اینکه شهدا افزون بر ایثارگری‌، پیشتازان عرصه خدمت‌رسانی بوده و تا پای جان برای تبیین اهداف خویش جنگیده و به شهادت رسیدند، تصریح کرد: کشته شدن در راه خداوند متعال بالاترین درجه معنویت و ادای دین به قرآن و دین مقدس اسلام است.

اکبریان بیان کرد: تشییع شهدای گمنام تمامی افکار و اندیشه‌ها را به سوی فرهنگ ایثار و مجاهدت سوق داده و ملت را در مصاف با دشمنان انقلاب اسلامی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی پرقدرت و با روحیه‌تر می‌کند.

فرماندار تاکستان خاطرنشان کرد: ملت ایران گوش به فرمان ولی‌فقیه برای تجلی هرچه بیشتر آرمان‌های شهدا و امام‌ راحل بوده و از تمامیت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان پاسداری و محافظت می‌کنند.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول