اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز انجام شد

تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در ارومیه

عصر امروز پیکر مطهر و پاک شهید گمنام دفاع مقدس در ارومیه تشییع شد.

تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عصر امروز آیین و مراسم تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که در منطقه عملیاتی قصر شیرین به فیض رفیع شهادت نائل شده بود برگزار شد.

این مراسم مصادف با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در میان حزن و اندوه مردم شهید پرور ارومیه، شهردار محترم و برخی از مدیران شهری برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد کفیلویی در سالن اجتماعات شهرداری ارومیه سخنرانی و این مراسم با روضه خوانی و مداحی سجاد علیزاده و حسین رکنی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت پایان یافت.

محمد کفیلویی در این مراسم از حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی زندگی نام برد و در ادامه به مقام شهیدان و جایگاه آنان در پیشگاه خداوند متعال و وظیفه مردم بعد از شهادت آنان سخنان خود را به پایان رساند.

مردم فهیم ارومیه و کارکنان شهرداری ارومیه با سر دادن شعارهایی چون «یاد امام و شهدا دل و میبره به کربلا»   و «شهیدان زنده‌اند»، «الله‌ اکبر» پس از برگزاری این آیین باشکوه وداع، طی تشریفات خاصی تابوت این شهید را تا آمبولانس حامل این بزرگوار در طول خیابان امام (ره) برای خاک‌سپاری در شهرستان شاهین‌دژ مشایعت کردند.

انتهای پیام/61001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول