اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد

تشییع پیکر پاک 2 شهید گمنام در تفرش

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از تشییع پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام در شهرستان تفرش خبر داد.

تشییع پیکر پاک 2 شهید گمنام در تفرش

علی جلالی‌‌فراهانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: علاوه بر پنج شهید گمنام که قرار است در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرهای اراک و فراهان خاکسپاری شوند، دو شهید گمنام نیز در شهر تفرش تشییع و تدفین خواهند شد.

وی تصریح کرد: این شهدا با حضور قشرهای مختلف مردم در دانشگاه تفرش تشییع می‌شوند که مراسم تشییع این عزیزان از مقابل سپاه و فرمانداری به سمت امامزاده محمد و پس از آن به سمت دانشگاه تفرش برگزار می‌شود.

جلالی‌فراهانی افزود: امشب نیز مراسم شبی با شهدا ویژه سه شهید گمنام در دانشگاه اراک و دانشگاه علوم پزشکی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع و خاکسپاری هفت شهید گمنام برگزار می‌شود، اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام اراک رأس ساعت 10:30 صبح از میدان شهدا به سمت پل خیبر، خیابان شیخ فضل‌الله نوری و مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87003/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول