اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 شهید گمنام در فرودگاه یزد مورد استقبال قرار گرفتند

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، پنج شهید گمنام به استان یزد انتقال داده شدند که در فرودگاه شهید صدوقی مورد استقبال چشمگیر مردم دارالعباده قرار گرفتند.

5 شهید گمنام در فرودگاه یزد مورد استقبال قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، پنج شهید گمنام پیش از ظهر امروز به فرودگاه شهید صدوقی یزد منتقل شدند تا به شهر اردکان منتقل و در آنجا با اجرای مراسمی ویژه، تشییع و خاکسپاری شوند.

پیکر شهدای گمنام تا ساعتی دیگر از فرودگاه شهید صدوقی یزد به شهرستان اردکان منتقل می‌شود و در شهرهایی نظیر صدوق و میبد، مورد استقبال و بدرقه مردم قرار می‌گیرند.

مراسم استقبال از شهدا در شهرستان اردکان به طور ویژه برگزار می‌شود و همزمان با ایام سوگواری بانو، فاطمه زهرا (س)، مراسم وداع با شهدا نیز امشب در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

فردا نیز مراسم تشییع و خاکسپاری از ساعت 15 در پارک بزرگ شهر اردکان آغاز می‌شود و این پنج شهید گمنام در این پارک به عنوان یکی از مکان‌های عمومی استان یزد به خاک سپرده می‌شوند.

پیش از این قرار بود 13 شهید گمنام به استان یزد منتقل شوند اما به دلایلی برنامه انتقال هشت شهید گمنام به یزد لغو شد و پنج شهید به اردکان منتقل می‌شوند.

هم‌اکنون 130 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف استان یزد به خاک سپرده شده‌اند.

انتهای پیام/2464/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول