اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب شهادت حضرت زهرا (س)

دو شهید گمنام فضای جیرفت را عطرآگین می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جیرفت گفت: در شب شهادت حضرت زهرا (س) دو شهید گمنام دفاع مقدس فضای شهر جیرفت را عطرآگین می‌کنند.

دو شهید گمنام فضای جیرفت را عطرآگین می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید خزایی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 92 با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: امروز پیکر دو شهید گمنام وارد این شهرستان می‌شوند تا فردا طی آیینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت آرام گیرند.

وی با اشاره به اینکه پیرو درخواستی که در سال گذشته از دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای میزبانی شهدای گمنام داشتیم با آن موافقت به عمل آمد، افزود: امیدواریم که این دو شهید بزرگوار بر معنویت فضای دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت بیفزایند.

خزایی با بیان اینکه اطلاق گمنام برای شهدا واژه مناسبی نیست، تصریح کرد:‌ به دلیل عدم شناخت و درک صحیح ما این شهدا از نظر ما گمنام هستند، اما در حقیقت جزو بندگان خاص خداوند بوده و دارای جایگاه بسیار ویژه و ارزشمندی هستند.

وی با توجه به اینکه شهدا ظهر امروز از دو مسیر ساردوئیه و جبالبارز وارد این دو بخش می‌شوند، ابراز داشت: این دو شهید گرانقدر در این دو بخش با برگزاری برنامه ویژه‌ای مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار می‌گیرند.

خزایی عنوان کرد: شهدای گمنام عصر امروز نیز ساعت 16 و 30 دقیقه در میدان امام حسین (ع) شهر جیرفت مورد استقبال قرار می‌گیرند و سپس بعد از اقامه نماز مغرب و عشا همزمان با مراسم شب شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم وداع با شهدا در حسینیه شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: همچنین فردا یکشنبه 25 فرودین ماه جاری ساعت 9 صبح از حرم شهدای گمنام «مصلا» مراسم تشییع این دو شهید گمنام آغاز شده و در سایت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه پس از برگزاری مراسمی خاکسپاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/80001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول