اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قشرهای مختلف مردم انجام شد

تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در ساوجبلاغ

با حضور قشرهای مختلف مردم، آیین تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در ساوجبلاغ انجام شد.

تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، این مراسم که عصر امروز و با حضور جمع کثیری از مردم استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد از شکوه خاصی برخوردار بود و فضایی آکنده از عطر شهیدان در شهر پیچیده بود.

در این مراسم همسران، مادران، فرزندان و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند و با سردادن شعارهای الله‌اکبر و شهیدان زنده‌اند الله‌اکبر با این پرنده‌های گمنام وداع کردند.

مردم شهیدپرور و مسئولان ساوجبلاغ پیکر این دو شهید گمنام دفاع مقدس را از مسجد جامع تا مصلای امام خمینی (ره) شهر هشتگرد همراهی کردند و با نثار فاتحه و گلباران کردن پیکر این دو عزیز با آنان وداع کردند.

در این مراسم فرماندار ساوجبلاغ طی سخنانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز مهم خواند.

علی حدادی افزود: شهدا به گردن ما حق بزرگی را دارند، بنابراین باید ما ادامه‌دهنده راه آنان باشیم و با انتقال آرمان‌های آنان به نسل امروز،‌ فرزندان این سرزمین را بر حفظ این آرمان‌ها موظف کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس 630 شهید را تقدیم آرمان‌های والای امام راحل (ره) و دفاع از کیان ایران اسلامی کردند، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در آیین تشییع شهدای گمنام، بیانگر عشق و ارادت آنان به فرزندان شهید و گمنام ایران اسلامی است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیکرهای پاک این شهدای گمنام فردا یکشنبه همزمان با  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پس از تشییع در چند منطقه استان البرز در میدان اصلی شهر چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ به خاک سپرده می‌شوند.

پیکر مطهر این شهدا به تازگی توسط گروه‌های تفحص نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی والفجر یک و والفجر هشت کشف شده است.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول