اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام فاطمیه در زنجان

پیکر دو شهید گمنام در چند مدرسه زنجان تشییع شد

پیکر دو شهید گمنام در مدارس زنجان با حضور خانواده شهدا و دانش‌آموزان تشییع شد.

پیکر دو شهید گمنام در چند مدرسه زنجان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) ظهر امروز پیکر دو شهید گمنام در دبیرستان میثاق زنجان تشییع شد.

در این مراسم مادر یک شهدای زنجانی با اشاره به جایگاه والای شهیدان گفت: کسی که امام زمان را بشناسد و در حق خداوند عالم باشد و این حق را به جای آورد و حق ولی امر را انجام دهد، کسی که در ذهن خود این برنامه‌ها را داشته شهید محسوب خواهد شد.

زینب قریشی افزود: در دوران دفاع مقدس شهیدان با دستکاری در شناسنامه‌هایشان و با اصرار و اجازه گرفتن از والدینشان تلاش داشتند سنشان زیادتر شود تا در جبهه‌ها حضور یابند.

این مادر شهید ادامه داد: ملت ایران باید ادامه‌دهندگان اهداف عالی راه شهیدان باشند و خواسته‌های شهیدان را برآورده کنند.

گفتنی است، پیکر این شهدای گرانقدر روز پنجشنبه، 22 فروردین‌ماه وارد استان زنجان شده و در شهرهای مختلف توسط مردم قدرشناس تشییع شده است.

شامگاه روز جمعه، 23 فروردین‌ماه پس از ورود پیکرهای مطهر این دو شهید به ‌زنجان، برنامه شب وداع و دومین یادواره شهدای جاویدالأثر استان در مسجد قبای شهرک کارمندان با حضور پیکر این عزیزان برگزار شد.

تشییع این دو شهید گمنام ساعت 10 صبح روز یکشنبه، 25 فروردین‌ماه با حضور همه هیئت‌های مذهبی زنجان و محوریت هیئت فاطمیون از سبزه‌میدان آغاز و تا امامزاده سید ابراهیم(ع) ادامه می‌یابد.

مراسم تدفین پیکر مطهر این دو شهید گمنام ساعت 16 عصر روز یکشنبه، 25 فروردین‌ماه در سایت امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2308/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول