اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد قزوین خبر داد

آمادگی دانشجویان قزوینی برای تدفین 2 شهید گمنام

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: دانشجویان قزوینی آمادگی کامل برای تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را دارند.

آمادگی دانشجویان قزوینی برای تدفین 2 شهید گمنام

مرتضی موسی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه خاکسپاری پیکر پاک دو شهید گمنام روز یکشنبه 25 فروردین مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت می‌گیرد، اظهار داشت: دانشجویان قزوینی آمادگی کامل برای تدفین این دو شهید گمنام را در این دانشگاه دارند.

وی ابراز داشت: در سال جاری تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افتخار بزرگی برای دانشجویان، استادان و کارمندان این دانشگاه است و آنان از این فرصت به خوبی برای آشنایی بیشتر با زندگی شهیدان استفاده می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان اینکه امسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افتخار حضور ارزشمند دو شهید گمنام در این دانشگاه را دارند، اذعان داشت: تدفین پیکر مطهر این شهیدان در این دانشگاه آثار معنوی فراوانی برای آنان به همراه دارد و آنان می‌توانند به خوبی از این آثار بهره‌مند شوند.

موسی‌خانی از مسئولان بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس صمیمانه تشکر کرد و گفت: دانشجویان قزوینی با استقبال پرشکوه پیکر مطهر دو شهید گمنام را در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تدفین می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس نماد مقاومت و ایستادگی هستند، اذعان داشت: تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می‌تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ شهادت بین دانشجویان این دانشگاه داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های دین اسلام با از خودگذشتگی از جانشان در جبهه‌ها حضور یافتند تا با پیروزی در برابر دشمنان اسلام بتوانند این ارزش‌ها را در نظام برپا کنند.

وی اضافه کرد: تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می‌تواند اراده و عزم دانشجویان این دانشگاه را در مسیر حفظ و تداوم آرمان‌های شهدا و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران دو چندان کند.

موسی‌خانی بیان کرد: دانشجویان باید با آرمان‌ها و ارزش‌هایی که شهدای هشت سال دفاع مقدس برای حفظ آنان جانشان را فدا کردند بیشتر آشنا شوند تا این اهداف را محور زندگی خود در زمینه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی‌ قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اظهار داشت: دانشجویان با حضور در مزار مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می‌توانند با این شهدا بیشتر ارتباط برقرار کنند و با گام برداشتن در مسیر راه شهدا از آرمان‌های آنان دفاع کنند تا با ادامه دادن راهشان شرمنده این شهدا نشوند.

این مسئول با اشاره به اینکه بعد از تدفین دو شهید در دانشگاه ‌آزاد اسلامی، برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه معنوی‌تر برگزار می‌شود، ابراز داشت: این برنامه‌ها با جهت‌گیری دانشجویان جوان در مسیر راه شهدا برپا می‌شود.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول