اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ خبر داد

تشییع پیکر 2 شهید گمنام در شاهین‌دژ

فرماندار شاهین‌دژ گفت: پیکر دو شهید گمنام فردا در شاهین‌دژ تشییع می‌شود.

تشییع پیکر 2 شهید گمنام در شاهین‌دژ

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ بهروز بهروز صبح امروز در مراسم آماده سازی مکان خاکسپاری دو شهید گمنام که با حضور مقامات و مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شاهین‌دژ برگزار شد، اظهار داشت: دو شهید گمنام روز یکشنبه همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) در شاهین‌دژ تشییع می‌شود.

وی بر حضور تمام اقشار مردم در این مراسم تاکید کرد و افزود: مردم ولایت‌مدار و شهید پرور شاهین‌دژ فردا با حضور در مراسم تشییع این دو شهید، بار دیگر به دشمنان نشان خواهند داد که درس شهادت و شهامت از شهدا به ارث می‌برند.

بهروز با اشاره به مسیر برگزاری مراسم تشییع پیکر این دو شهید، تصریح کرد: پیکر دو شهید گمنام از مقابل مسجد جامع شاهین‌دژ تشییع و سپس در محل یادمان شهدای گمنام به خاک سپرده می‌شود.

فرماندار شاهین‌دژ با اشاره به زمان تشییع پیکر این دو شهید، اعلام کرد: پیکر این دو شهید ساعت 11 صبح فردا از مقابل مسجد جامع شاهین‌دژ تشییع می‌شود.

این دو شهید گمنام که در عملیات والفجر هشت به شهادت رسیده‌اند، پس از سال‌ها پیکر مطهرشان توسط گروه تفحص شناسایی شده و با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در شاهین‌دژ به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/61001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول