اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

گلستان میزبان یک لاله فاطمی است/ یک شهید گمنام فردا تشییع می‎شود

همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، عطر لاله‎ای گمنام در فضای گلستان پیچیده و مورد اسقبال مردم شهیدپرور گلستان قرار خواهد گرفت.

گلستان میزبان یک لاله فاطمی است/ یک شهید گمنام فردا تشییع می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مراسم استقبال این شهید گمنام از سمت میدان بسیج شهرستان گرگان به سمت میدان وحدت انجام خواهد گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ظهر امروز در حاشیه مراسم رهروان یاس نبوی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: سخن گفتن در باب مقام شامخ شهدا بسیار سخت است چنانکه اینان در سال‎هایی که زمان لذت بردن از زندگانی‎شان بود راهی جبهه‎ها شدند و جان خود را در راه حفظ این انقلاب فدا کردند.

حجت‎الاسلام سیدمحمدجواد رئوف‌سیدنژاد بیان داشت: در شرایطی که دشمنان این مرز و بوم از هر گونه دسیسه و نیرنگی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‎کنند ارج نهادن به مقام والای شهیدان تجدید پیمانی با امام شهدا و مقام معظم رهبری است.

وی از مردم شهیدپرور گلستان خواست تا در آئین تشییع این لاله گمنام زهرایی که فردا صبح برگزار می‎شود، حضوری باشکوه داشته باشند و متذکر شد: مراسم استقبال این شهید 23 ساله ظهر امروز و مراسم تشییع نیز فردا ساعت 9 صبح از مقابل مسجد جامع گرگان انجام می‎شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خاطرنشان کرد: باید آنچه در توان داریم برای ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا، آن کسانی که در حفظ دین، اسلام و مملکت، جان خودشان را دادند با شکوه خاصی برگزار کنیم.

رئوف‎سیدنژاد در پایان اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه آنچه در توان دارد انجام خواهد داد تا مراسم استقبال و تشییع این لاله زهرایی در گلستان با شکوه هر چه بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/83001/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول